Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror i och för sig att kais01 skulle gilla det, men ”osynkade” almanackor jämfört med våra grannar skulle nog ställa till det.-25 är bättre. Så vi hör om naturkatastrofer/ruskväder från våra grannar ett dygn innan det drabbar oss.
skulle jag definitivt inte gilla. men jag gillar ljus på eftermiddagen och går upp arbetsdagar kl fem. min dygnsrytm ställer jag in med lunchen i korrekt tid, även om jag sovit på och ätit frukost sent. klockren;) och snabb framgång t ex vid resor över tidszoner.Tror i och för sig att kais01 skulle gilla det, men ”osynkade” almanackor jämfört med våra grannar skulle nog ställa till det.
Min får fortsätta blinka några år till. Som en påminnelse om VHS tiden.Dags att ställa om ugnsklockan igen.
/me tar fram chipsenÅnej. Nu ska happygubbar med ett par finöl innanför västen börja jiddra om sommar- eller vintertid är bäst igen…
Kugghjul kan ju finnas i klockor, men hur vanligt är det med kedjedrift?2 dagar av 365,25. De är snart tillbaka i kedjeolja och utväxlingar.
Spanska kalendern alltså?Det enklaste är om vi skiftar till prokrastinerande kalendern. Då behövs varken år, månader eller veckor. Bara imorgon.