Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är du Travis Kelce under pseudonym?Så länge Taylor Swift blir nöjd är jag nöjd ?
Schyy…säg det inte till nån baraÄr du Travis Kelce under pseudonym?
Jag tror det är musiken?Schyy…säg det inte till nån bara
Fat chance om sångerskan är på plats.jag hoppas att kamerorna är riktade mot planen istf mot VIP-boxarna.
Ja, det kan mycket väl bli så... Hur kunde det bli såhär!?Fat chance om sångerskan är på plats.
Då får du bara se henne.
De som är intresserade av sporten är fortfarande intresserade av sporten. Att så många andra är intresserade av nåt som är helt ointressant/irrelevant är svagt, absolut. Låt dem vara intresserade på sitt håll. Och/men låt sporten vara sport (och inte ett relationsdrama).Är det inte ett litet svaghetstecken om den största snackisen innan matchen är om en viss person ska sitta i publiken eller ej?
Sorry….?Jag tjingar redan nu mitt blivande Happy-nick ”Taylor Zwift”
Såg några stycken (i efterhand) när TV3 sände. Även när man kunde spola reklamen var dock mängden reklam smått påfrestande. Vet förvisso inte hur det är nu, men cynikern i mig säger att reklammängden knappast minskat.Highlights (på ca en kvart) brukar ge mer nöje per tidsenhet. Men, ibland är det trevligt live också. Reklamavbrotten och halftimeshowen? Inte det intressanta.
Ta du med "S" så tar jag med "Z" så blir det precis lagom förvirrande :PSorry….?
Vet att det är otillåtet att figurera med mer än ett nick, men vad gäller för byte av nick?Ta du med "S" så tar jag med "Z" så blir det precis lagom förvirrande :P
Du har ju gjort något konstigt med dit "ö" och sen känns det lite förlängt utan space. Väldigt märkligt konstruerat. ?Vet att det är otillåtet att figurera med mer än ett nick, men vad gäller för byte av nick?
Och vad gäller för regler kring hur ett nick får konstrueras? Olika typer av whitespace i nick?
Undvikandet av svenska tecken i mitt nick är medvetet. Klart opraktiskt om man behöver logga in på ett tangentbord utan svenska tecken. Går förstås, men klart lättare att skriva ett o istället.Du har ju gjort något konstigt med dit "ö" och sen känns det lite förlängt utan space. Väldigt märkligt konstruerat. ?
Nu är du ju matematiker och logiker av rang, men ett visst mått av ironi kan väl förvänta sig? Det var bara trams.Undvikandet av svenska tecken i mitt nick är medvetet. Klart opraktiskt om man behöver logga in på ett tangentbord utan svenska tecken. Går förstås, men klart lättare att skriva ett o istället.
Och vad gäller avsaknad av mellanslag så känns det lite som glashusstenkastande när det kommer från en person med nick @Hasse#7. ?
Jag inser att du tramsar. Första delen av mitt svar var förvisso en ärlig förklaring till varför jag undvek svenskt tecken men den andra delen är rent "mottramsande" såsom jag hoppas emojin tydliggör.Nu är du ju matematiker och logiker av rang, men ett visst mått av ironi kan väl förvänta sig? Det var bara trams.
Vadå ”ö”? Heter han inte Goran Slobanovic?Du har ju gjort något konstigt med dit "ö" och sen känns det lite förlängt utan space. Väldigt märkligt konstruerat. ?
Uppenbarligen något jag och internetet missar här ...Vadå ”ö”? Heter han inte Goran Slobanovic?
Da forstar jag. ?Jag inser att du tramsar. Första delen av mitt svar var förvisso en ärlig förklaring till varför jag undvek svenskt tecken men den andra delen är rent "mottramsande" såsom jag hoppas emojin tydliggör.
?Goddammit vad segt det är idag
Ett tag sändes matcher när man fick reklamavbrott utan reklam. Dvs den svenska sändningen fortsatte när den amerikanska lade på reklam. Typ, powerbreaks hela tiden. Skönt för spelarna att få återhämta sig, visserligen, men tråkiga avbrott (och reklam blir ju ingen glad av).Såg några stycken (i efterhand) när TV3 sände. Även när man kunde spola reklamen var dock mängden reklam smått påfrestande. Vet förvisso inte hur det är nu, men cynikern i mig säger att reklammängden knappast minskat.
När du säger det var det nog när jag såg s.a. de amerikanska reklamavbrotten blev en blandning av (a) några svenskar som satt och gaggade med för den oinsatte lite knepig svengelsk terminologi och (b) svenska reklamavbrott.Ett tag sändes matcher när man fick reklamavbrott utan reklam. Dvs den svenska sändningen fortsatte när den amerikanska lade på reklam. Typ, powerbreaks hela tiden. Skönt för spelarna att få återhämta sig, visserligen, men tråkiga avbrott (och reklam blir ju ingen glad av).
Att syssla med dessa taktiska spel ÄR ett jobb. Så vi med andra jobb har av naturliga skäl en nackdel. Eller fördel. Vi kan skippa tänkandet och (försöka) se och njuta av dessa spel (och uppfatta allt som leder fram till alla yards). Mycket jobb utförs i det tysta. Även "enkla" spel. Att nån springer genom en köttmur kan se enkelt ut. Men det är ett tufft jobb att göra ett hål i denna köttmur. Sånt är svårt att se (och lätt att missa) för en oinvigd.Såg väl tillräckligt mkt för att inse de grundläggande reglerna. Orkade dock aldrig lägga ner jobbet på att förstå det på en sådan nivå att jag fattade taktiska finesser med mindre än att kommentatorerna tydligt förklarade, vilket det väl var lite si och så med som jag vill minnas det.
Näe sporten har ju mer gemensamt med schack än andra bollsporter. Vi hade turen att få en grundlig genomgång när vi bodde i USA en liten vända och det fanns ju betydligt mer djup än man trodde.Såg väl tillräckligt mkt för att inse de grundläggande reglerna. Orkade dock aldrig lägga ner jobbet på att förstå det på en sådan nivå att jag fattade taktiska finesser med mindre än att kommentatorerna tydligt förklarade, vilket det väl var lite si och så med som jag vill minnas det.
Är inget som jag direkt brinner för så med mindre än att jag får det på köpet är det inte akuellt för min del. Sen finns väl långtidseffekter av sporten (för utövarnas del) som inte är så trevliga.Näe sporten har ju mer gemensamt med schack än andra bollsporter. Vi hade turen att få en grundlig genomgång när vi bodde i USA en liten vända och det fanns ju betydligt mer djup än man trodde.
Verkar ju tyvärr vara rätt hopplöst att försöka följa sporten om man inte vill utsätta sig för dyra tv-paket med reklambombade sändningar mitt i natten.
Klent! Roche klarade sig mer än 18 mil innan han behövde syrgas.ett oslagbart rekord värt att titta på. vandrande kylskåpet harrison fick syrgas efter sin 100 yds språngmarch...
.
Fatta hur illa det måste ha varit innan då. Jag säger bra jobbat."He has helped me a lot with channeling that emotion, with channeling that passion and I owe my entire career to that and how to control how emotional I get. I just love him."
Liiiite fail på den där kontrollen.