richardtenggren
Aktiv medlem
[OT]: Tillfälligt boende i närheten av Upplands-Väsby
Har fått ett intressant jobb och jagar akut boende i närheten av Upplands-Väsby, det mesta med rimligt pendlingsavstånd är intressant. Tyvärr var jag inte så inställd på att jobba i 08-regionen tidigare så jag har inte ställt mig i någon bostadskö, tyvärr. Tanken är ju att köpa lägenhet så fort vi fått ut vår lägenhet till försäljning och hittat någon lämplig att köpa. Men jag börjar redan på torsdag och den första lösningen blir hotell som det ser ut. Men tips om lägenhetshotell och liknande är intressant. Även seriösa privata fastighetsägare i en rimlig radie på 5mil är intressant. Men det är väl som att hitta en nål i en höstack!
Men är lite skeptisk till andrahandskontrakt när man läst om att folk blir blåsta osv, ett annat problem är våra två små odjur(hundar) som verkar vara mindre uppskattade hos uthyrare.
Tyvärr är jag väl inte ensam om situationen då alla skriker efter boenden i storstan.
Tack på förhand!
Men är lite skeptisk till andrahandskontrakt när man läst om att folk blir blåsta osv, ett annat problem är våra två små odjur(hundar) som verkar vara mindre uppskattade hos uthyrare.
Tyvärr är jag väl inte ensam om situationen då alla skriker efter boenden i storstan.
Tack på förhand!