OT/ vad dricker eller äter du nu?

Kaffe(Gevalia bistro presso, Singoalla kex och två Alvedon.

Lite trött av gårdagen då det blev öl,bourbon,kycklingbröst med bacon/soltorkade tomater/smält ost med potato dollars och vitlöks dip, öl igen och en Irish coffe på bourbon följt av hockey Brynäs mot Rögle och en öl till.

Te rostade macker med jordnötsmör och hallonsylt ,ja jag vet att man brukar ha jordgubbssylt men jag har slut det ju,nä ska mumsa i mig det här nu ta mig en kaffe och sen ut i skogen och upp mot Degerbergsfortet

Har just avslutat en, i vanlig ordning, mindre delikat norsk lunch bestående av sladdriga pølser och kalla våfflor...De æter samma sak varje fredag, huga!

Whooopiieee!!!! Vann just en flaska Valpolicella på vinlotteriet! Kommer dock vänta till kvällen med konsumtionen.

Senast redigerad av en moderator:
"frukttårta"? Vad är detta för styggelse? Man ska aldrig blanda nyttiga saker med onyttiga, ingen bra kombo enligt min erfarenhet... Själv har jag knäckt första kalla för att fira att denna läsperiods tentor är avklarade, förhoppningsvis är man några hp rikare i teknisk ekonomi och dynamisk produktutveckling!

Grillen är på och i väntan på köttet så dricker vi en sån här (dock utan surkål). Mums !
K-B.jpg ht=135

/Henrik

Stekt potatis, hemmagjorda veg bullar, brunsås, lingon, perlenbacker 3,5, ful sour cream onion chips, 57 %!!! rom Woods och ful kåka.

Lördag!

Tillbaka
Topp