Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kaffe(Gevalia bistro presso, Singoalla kex och två Alvedon.
Lite trött av gårdagen då det blev öl,bourbon,kycklingbröst med bacon/soltorkade tomater/smält ost med potato dollars och vitlöks dip, öl igen och en Irish coffe på bourbon följt av hockey Brynäs mot Rögle och en öl till.
Te rostade macker med jordnötsmör och hallonsylt ,ja jag vet att man brukar ha jordgubbssylt men jag har slut det ju,nä ska mumsa i mig det här nu ta mig en kaffe och sen ut i skogen och upp mot Degerbergsfortet
Har just avslutat en, i vanlig ordning, mindre delikat norsk lunch bestående av sladdriga pølser och kalla våfflor...De æter samma sak varje fredag, huga!
Whooopiieee!!!! Vann just en flaska Valpolicella på vinlotteriet! Kommer dock vänta till kvällen med konsumtionen.
"frukttårta"? Vad är detta för styggelse? Man ska aldrig blanda nyttiga saker med onyttiga, ingen bra kombo enligt min erfarenhet... Själv har jag knäckt första kalla för att fira att denna läsperiods tentor är avklarade, förhoppningsvis är man några hp rikare i teknisk ekonomi och dynamisk produktutveckling!