@ 42Hz > En gammal favorit den därna. Funkar alltid. Nästan. Hade en bra URL förr i tiden som jag tror är död sedan ett tag. newcastlebroonale.co.uk Onomatopoeisk URL är det inte alla som ligger inne med!
Själv har det hittills ikväll blivit Punk IPA, Fuller's IPA, Haystack Wheat från Left Hand Brewing Company och Sam Adams Honey Porter....
Goda allihop, men inget jag behöver lägga på minnet för att köpa igen. Var tvungen att köpa ett par IPA för att se vad allt snack handlar om. Men t.ex Fullers var ju en redig besvikelse. God, men menlös liksom. Punk IPA var sjumilakliv bättre.
Jag har ingen jätteerfarenhet av veteöl heller, men Haystack kom i min mening inte alls upp i samma klass som t.ex. Wisby Weisse... Som väl är en veteöl? Senast jag kollade? Eller har jag blivit full på de fyra? Nog för att jag är inne på en femte, som dessutom tar priset ikväll. En liten ny favorit man kan luta sig mot när man testar nya sorter - Anchor Brewing C:o's "Liberty Ale". Inte i närheten av vad deras Julöl var i år, men likväl en fin bira om någon skulle få saken bakom foten och fråga mig!