Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Alla vet vi ju att en öl är fin kolhydratsuppladdning för en fin cykeltur.
Så, vilken öl sitter du och dricker just nu?
Regler för tråden. Bild behövs (alltid roligare med bilder), skriv gärna ned vad ni tycker om ölen och kanske någon skoj anekdot om andan faller in.
Jag börjar. Sitter just nu och insuper slutet av en "Brother Thelonious" en amerikansk "Belgian style abbey ale" riktigt smakrik och trevlig öl måste jag säga.
jag sitter å laddar upp med en källar kall Slots Guld 5,9 hästars.
en mycket prisvärd öl införskaffad i Kiel. mycket varmt rekomenderad om man lever på en student inkomst.
Newcastle Brown Ale är det som gäller för mig. Provade den där Brother Thelonious en gång, det är nog den vidrigaste ölen jag har smakat på än så länge.. kunde inte ens dricka upp flaskan.
Efter en hård dags slit på jobbet, en glidartur på finracern, och ytterligare några timmars hemjobb, satt en Fuller's Golden Pride som en smäck! Namnet är väl inte det mest klockrena, men innehållet... Mmmmm