Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det en typisk Solna-tradition att stoppa in saker i kroppsöppningar?Tänkte ge mig på Chicken on a Can i helgen.
Ska bli spännande att se hur det blir!
Det kan bli rejält bra. Har inte gjort någon i år tyvärr. Tipset är att göra två när du ändå håller på. Det blir svingott som rester om det skulle bli över.Tänkte ge mig på Chicken on a Can i helgen.
Ska bli spännande att se hur det blir!
Det där såg ju jäkligt smaskigt ut!
Det var det också! Fru, son och hund gav tummen upp!Det där såg ju jäkligt smaskigt ut!
Vad är det flr app?Visa bilaga 715098
3 timmar in. Får se när det blir middag…
Den tillhör termometern MeaterVad är det flr app?
Aha,Den tillhör termometern Meater
Snyggt! Vågat att starta så sent ändå. För mig har det inte varit ovanligt med tillagningstider på 12-15 timmar på runt 120-130 grader. Men dina bitar ser inte så stora ut, så det ska nog gå bra.Än är inte grillsäsongen över, idag blir det pulled pork! Upp vid 06:45 för att börja laga middag…
Visa bilaga 727985
Ja, runt ett kg styck. Så hoppas på middag runt 18 i alla fall!Snyggt! Vågat att starta så sent ändå. För mig har det inte varit ovanligt med tillagningstider på 12-15 timmar på runt 120-130 grader. Men dina bitar ser inte så stora ut, så det ska nog gå bra.
Jag har viss kunskap om snarlikt misstag i närheten av mina cirklar. Det blev gott ändå! Det är lite upplyftande att göra något oväntat ibland också!vaknar tidigt, ser @bearthefear bravader och bestämmer mig för att köra samma. Hänger på låset till Ica kl 8. Går glad i hågen fram till charken och säger till två killar att jag ska köra pulled pork samtidigt som jag beställer högrev.
Vi står och surrar ett tag och biten är kanon, ser iprincip ut som entrecote. Kör hem. Börjar parera lite, rub och dylikt. Tänker för mig själv att denna känns annorlunda än andra karréer som jag jobbat med. Skit samma, bakis och trött slänger jag på den på smokern. Sätter på kaffepannan och halvvägs in i första koppen går det ut för mig vad f*n jag gjort. Det är ju absolut inte en annalkandes pulled pork som ligger på grillen utan något annat.
Aja. Blir nog bra. Får bli en poor-mans brisket istället och det blir nog riktigt bra det med. Känns bara lite surt då man gjorde the real deal för någon vecka sedan och har 7kg kött i frysen.
Pulled pork får bli en annan gång. Tack för att du drog upp mig ur sängen dock!
Min fru tyckte att den där var riktigt smaklös. Iofs är hon mer av en hundmänniska och inte kattmänniska.Jag har viss kunskap om snarlikt misstag i närheten av mina cirklar. Det blev gott ändå! Det är lite upplyftande att göra något oväntat ibland också!
Smaklig spis!
Visa bilaga 728070
Ja, men den är lite mer fadd i smaken.Ja, hund smakar nog mer.
Men - Vad grillar du?
Chewbacca såklart.Men - Vad grillar du?
Men vad fan är det där???
Ser najz ut!Blev gott, hade nog kunnat gått nån timme till men inte segt på något sätt, rejält med smak från bara svartpepparn!
Visa bilaga 755795
Tjena!
En köttbit som är otroligt överskattad och underskattad samtidigt.
99% av dom som gillar flintastek övergrillar den nått förjävligt och då är den överskattad för den är inte rolig alls, bara billig.
Men om man ser till att få den precis rätt tempad till 68-69° samtidigt som man fixar till en bra ute så är den fan underskattad.
Men bäst var när man var runt tjugo och det mer än en gång i veckan grillades flintastek vid stranden. En flintastek och 500 gram potatissallad per skalle. Helvete vad man kunde trycka i sig mat på den tid
Jag brukar lägga på locket och stänga ventiler tillräckligt för att kväva elden.Grillade biff med kappa igår. De var väldigt eldfängda biffar. Fettet smälte och kolen brann. Hur löser man bäst det?
Jo det gjorde jag, men då blir det rök och sot därinne.Jag brukar lägga på locket och stänga ventiler tillräckligt för att kväva elden.