OT: Vad lyssnar du inte på för musik just nu?
Hur gör man för att ignorera trådar automatiskt?om du stör dig på den är det väl bara att ignorera (manuellt eller automatiskt).
Jag har 2.169 manuellt ignorerade trådar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man för att ignorera trådar automatiskt?om du stör dig på den är det väl bara att ignorera (manuellt eller automatiskt).
Ja så kan man göra...absolut!Jo, den är lite fjantig men om du stör dig på den är det väl bara att ignorera (manuellt eller automatiskt). Är ju i alla fall inte "toxisk".
Om du väljer "Ignorera tråd" kommer inläggen i tråden automatiskt inte att visas för dig, vilket var det jag avsåg med automatisk ignorering.Hur gör man för att ignorera trådar automatiskt?
Jag har 2.169 manuellt ignorerade trådar.
Kan tänka mig två scenarion:Ja så kan man göra...absolut!
Känner mig taggad över att skapa tråden ...vilket pålägg har du inte på mackan nu ...
Typ
Du har bra öra! AI, läppsynk, pitc correction är förnamnen. Inte ens bandet lirar på riktig till 100%. Live dessutom så dom som pröjsar biljetter kan lika gärna sitta hemma för det musikaliska.Hennes musik känns märkvärdigt ointressant. Lite som om den var AI-genererad...
Instämmer.Just lyssnar jag definitivt inte på någonting med Dismember. Men kanske senare.
Fel fel fel, man lyssnar ju inte på något annat än AdP sedan ett par veckor tillbaka.
Vilket sammanträffande, jag lyssnar inte heller på den musiken just nu.
Haha jag läser inte trådrubriker så braVilket sammanträffande, jag lyssnar inte heller på den musiken just nu.
Oväntat att Skinny Puppy har bra musiksmak. /sFel fel fel, man lyssnar ju inte på något annat än AdP sedan ett par veckor tillbaka.
Varför lyssnar du inte på honom också?Det bästa jag sett på väldigt väldigt länge…… Rocky Ericson
Och vad hände med den påstådde biopicen med en påstådd Jack Black som Roky?Varför lyssnar du inte på honom också?