OT: Vad lyssnar du inte på för musik just nu?

Hur gör man för att ignorera trådar automatiskt?
Jag har 2.169 manuellt ignorerade trådar.
Om du väljer "Ignorera tråd" kommer inläggen i tråden automatiskt inte att visas för dig, vilket var det jag avsåg med automatisk ignorering.

Om du automatiskt vill ignorera alla trådar rekommenderar jag ett rejält slag i huvudet så att du glömmer bort antingen happys existens. Kan dock krävas återupprepade insatser om du inte blir eremit och undviker kontakt med övriga delar av mänskligheten. Alternativt kan kanske någon flink person skapa ett skript som ignorerar alla trådar som du inte redan ignorerat innan du går in på happy. Får dock erkänna att jag har en aning svårt att inse poängen att besöka ett forum där alla trådar ignoreras. Men smaken är ju olika.

Ja så kan man göra...absolut!
Känner mig taggad över att skapa tråden ...vilket pålägg har du inte på mackan nu ...
Typ
Kan tänka mig två scenarion:
1) Det blir en tråd som snabbt sjunker ner till happys arkeologiavdelning
2) Den spårar ut och blir en (trams)diskussion om något helt annat.

Hennes musik känns märkvärdigt ointressant. Lite som om den var AI-genererad...
Du har bra öra! AI, läppsynk, pitc correction är förnamnen. Inte ens bandet lirar på riktig till 100%. Live dessutom så dom som pröjsar biljetter kan lika gärna sitta hemma för det musikaliska.

Jag lyssnar inte på Spotify alls sedan de köpte in högerfiguren och anti-vaxxern Joe Rogans podd för ohemult mycket pengar och några artister jag gillar bojkottade S. Och subjektivt upplevde jag ljudet i Apple Music en aning bättre när jag bytt 😊 Men visst, Apple skänkte väl i likhet med Spotify pengar till en viss presidentinstallation…

Just lyssnar jag definitivt inte på någonting med Dismember. Men kanske senare.
Instämmer.
Fast med sannolikt lägre sannolikhet för uppfyllande av "kanske senare".
I alla fall om det handlar om idag.
Och med stor sannolikhet även denna vecka.
Och inte osannolikt även denna månad.
Och därmed även detta år.

Senast ändrad:
Det är väl så att jag inte såg att det var musik man inte lyssnar på….. då hade jag länkat till Arvingarna eller liknande 😃

Tillbaka
Topp