Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skylla på barnen ?När barnen får välja musik ?
Jag håller inte med. Hon är nog sin generations Dylan, och likt femtioplussarna på Dylans tid förstår vi GenX’are inte vad det är som ungdomarna ser i det här tramset. Jag började lyssna på henne i samband med att hon började jobba med The National och känner att det finns mycket att hämta.Hennes musik känns märkvärdigt ointressant. Lite som om den var AI-genererad...
Också skön…
Jävlar fel ?
Lite för hård musik? Du kan ju testa denna version istället:
”Rasputin” är väl ändå lite av en svängig folkbildare?Allt med Boney M lyssnar jag inte på just nu, eller alls. Faktum är att jag hellre betalar kvarskatt än lyssnar på Boney M.
Fast det är ju inte lika kul.I den här trådens titel borde inte modifieras till INTE.
Vänta tills du postar något du faktiskt lyssnar på i denna tråd och inser ditt misstag. Då är det inte så kul.?Fast det är ju inte lika kul.
Det är ju desto roligare så här.![]()
Det gjorde ju jag. Varför är det inte så kul? Har jag gjort bort mig nu?Vänta tills du postar något du faktiskt lyssnar på i denna tråd och inser ditt misstag. Då är det inte så kul.?
Du tycker att det är roligt att göra bort dig? Tja, vi har ju alla olika preferenser.Det gjorde ju jag. Varför är det inte så kul? Har jag gjort bort mig nu?
Undertecknad har släppt en remix på den plattan skall du veta.
Är det du som är Motherfunkel då?
Exakt!Är det du som är Motherfunkel då?
Bra att du inte lyssnar på den på jobbet!Sitter på jobbet....
"om ja va en slashas/Jag vill leva fri" Kal P Dal
Jo, den är lite fjantig men om du stör dig på den är det väl bara att ignorera (manuellt eller automatiskt). Är ju i alla fall inte "toxisk".Jävla dum tråd ....