Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rush som käkat taggtråd?Lite härlig banal radiovänlig tuggummipop ... eller inte.
Både Portnoy och Petrucci har jag för mig uttalat att de gillar Rush så ...Rush som käkat taggtråd?
Ahhh, Angèle!
?efter Saléns
konkurs
hamdade
man på Enea.
Mr Internet
Bra fråga. Jag tror det är någon typ av haiku-exposé.?
Vad har detta med musik att göra?
Fick den på vinyl tidigare i veckan. Har gått varm hemma. Att Mark Lanegan gästar gör ju inte saken sämre. Själv spisas det nån slags black/death/doom f n:The raging river på repeat hela dagen idag!
Tack för inspo. Det finns de som hävdar att Jason Isbell är bäst i genren i sin generation, själv tycker jag nog att han sopar mattan med de flesta generationer. Case in point:" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Ojj vad bra han är! Vilken underbar melankoli,Tack för inspo. Det finns de som hävdar att Jason Isbell är bäst i genren i sin generation, själv tycker jag nog att han sopar mattan med de flesta generationer. Case in point:
Lite härlig banal radiovänlig tuggummipop ... eller inte.