Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Otillbörlig reklam?Bauhaus
Just nu husband i På spåret. Så jag lyssnar också.
Med risk att framstå som Weezer-purist ställer jag mig skeptisk till en platta utan elgitarrer. Men visst, kan någon skriva en ny Pet Sounds så är det väl just Cuomo.. han gav oss ju trots allt denna minst sagt kreativa rap-rock-Prince-gosskörs-mashup en gång i tiden, den borde vara dålig men är istället genial:Lyssnar i kapp på Weezers katalog. Hinner ju inte med allt de släpper...
Trodde bara han åkte skateboard. Soft musik ?Sitter och pluggar och värmer upp inför en Södermalm-style lördagstaco.
Så vansinnigt soft och skön musik för koncentrationen.
Grym artist. Älskar Songs:OhiaNär man upptäcker en ”nutida” artist och så visar det sig att han krökade ihjäl sig 2013 ☹
Jag bodde i Danmark när Riskin’ it all släpptes, de var ofantligt stora där då. Det verkar som att de fortfarande spelar typ folkparksgig på hemmaplan på heltid vilket är lite sorgligt och lite Kim Larsen-vackert på en och samma gång ? Kul att de gjort intryck lite här och var.Laugh 'n' half spelades mycket under långa träningsläger och bussresor i högstadiet. Inte en favorit men ändå lite proustsk madeleine-kaka på det.
Grym artist. Älskar Songs:Ohia