Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstod mig inte på dem förens för kanske 5-7 år sen och upplever att jag fortfarande har mycket att hämta. Deras låtar är som att kolla på en sån där prickig bild som efter att man stirrat på den tillräckligt långe plötsligt blir ett 3D-motiv, och när man väl sett den så är den alltid med en.Ja det är sällan speciellt pulshöjande, men ibland överraskar han. Såg dom live (the National) i Berkeley 2016 första gången och var lite lätt tårögd efter den konserten. Han har ändå en röst som inte är av denna värld.
Jag har nog varit ganska ihärdigt fan sedan nånstans mellan Alligator och Boxer, men något av en periodare.Jag förstod mig inte på dem förens för kanske 5-7 år sen och upplever att jag fortfarande har mycket att hämta. Deras låtar är som att kolla på en sån där prickig bild som efter att man stirrat på den tillräckligt långe plötsligt blir ett 3D-motiv, och när man väl sett den så är den alltid med en.
Tour de Frankrike ?Jag var grym på breakdance back in the day. Word.
Kraftwerk.Tour de Frankrike ??
?
![]()
www.discogs.com