Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lång jävel ?
Låten handlar ju om nåt annat, men titeln är plågsamt aktuell. ??Tom Petty - Refugee
Var tvungen att kolla pga det fantastiska poppers-inspirerade bandnamnet ? rätt bra även om jag tycker att musiken kanske inte helt levde upp till attityden. Men nice att genren lever!
Drog igång en av Spotifys algoritmkurerade listor, stack därefter ut och sprang i skymningen och kom hem till detta. Ingen dålig start på helgen!
Visa bilaga 543635
Jag är rätt säker på att det var Singles-soundtracket jag fick den från.Minns när MTV fortfarande spelade musik och man hade turen att lyckas få se videon till Stardog Champion någon gång i månaden.
Har för mig att de (MTV) även hade med en sekund av barnkörens "na-na-na-ah" från låten i någon jingel på den tiden.
Jäkligt bra soundtrack och lika bra film. State of Love and Trust är fortfarande en av Pearl Jams bättre låtar, speciellt versionen från MTV Unplugged.Jag är rätt säker på att det var Singles-soundtracket jag fick den från.
F ö en film som är värd att se om vart 10:e år eller så.
Svinbra på platta (tycker jag). Ganska så superkasst live (tycker jag).Var tvungen att kolla pga det fantastiska poppers-inspirerade bandnamnet ? rätt bra även om jag tycker att musiken kanske inte helt levde upp till attityden. Men nice att genren lever!
Men varför heter de inte Amyl and the Nitrites!Svinbra på platta (tycker jag). Ganska så superkasst live (tycker jag).
Doris dotter Lotta sjöng stämma på en låt med mitt gamla band.
För att det inte heter Amy Nitrite, vilket å andra sidan vore ett fantastiskt artistnamn ?.....och varför Amyl när sångerskan heter Amy.....
Oj, världen är liten ibland!Doris dotter Lotta sjöng stämma på en låt med mitt gamla band.
Vilket är ditt gamla band?Doris dotter Lotta sjöng stämma på en låt med mitt gamla band.
The Carnation hette vi. Släppte ett par plattor 2004-2006. Very british.Vilket är ditt gamla band?
Det där kan du vara stolt över!!R
The Carnation hette vi. Släppte ett par plattor 2004-2006. Very british.
Då var jag mer rätt än man kunde ana när jag föreslog ett par Samba att cykla i ?R
The Carnation hette vi. Släppte ett par plattor 2004-2006. Very british.
Då var jag mer rätt än man kunde ana när jag föreslog ett par Samba att cykla i ?