Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trevlig röst och bra låt. Sen att hon kommer från Söderhamns kommun gör det ju inte sämre.Monica Törnell..
EDIT: Får fortfarande rysningar av denna, en av dom bättre kärleksballaderna IMHO
Skön text
Blev sugen på den igen. ?Spelade in på ? när det sändes på MTV.
Bra show!! ???
Samtliga radiostationer innehåller bra låtar och bra DJ's t.ex Axl Rose?Den här låten är ju för jävla bra, sitter och lyssnar på GTA San Andreas soundtrack :)
Magiskt bra!Fler artister borde försöka stänga sina album lika bra som REM gör med de tre sista låtarna på AFTP.
Jag köpte deras singel "Careless memories", spelade in ett helt kassetband med låten...den gick på repeat kan man säga. Första plattan var magisk...Plattan "Rio" var också bra.DURAN DURAN
1978 - ………
Man kan lyssna på hård musik, och digga annan musik.
Det här är bra. ?
Rio plattan håller fortfarande idag, jag spelade in The Reflex flera gånger på MTV ? ville ha hela videon intakt.Jag köpte deras singel "Careless memories", spelade in ett helt kassetband med låten...den gick på repeat kan man säga. Första plattan var magisk...Plattan "Rio" var också bra.
Det här var ju MTV-tider och jag är så glad att ha vuxit upp med MTV, reklamradio mm. Tacksam är kanske ordet.
Väldigt bra.Fler artister borde försöka stänga sina album lika bra som REM gör med de tre sista låtarna på AFTP.
Generellt låter Type O ju jättemycket som Duran Duran, i alla fall i sina mindre aggressiva stunder - det är mycket orgel/syntlandskap i moll och vemodiga melodier som snabbt kan slå över i en muntrare/mer hoppfull ton, och sedan tillbaks.Hur kunde jag missa detta. Intressant att flera inom metal/rock väljer att göra covers på Duran Duran.
Exakt när dom sätter melodierna så är fint, men ibland blir det tokigt såklart.Generellt låter Type O ju jättemycket som Duran Duran, i alla fall i sina mindre aggressiva stunder - det är mycket orgel/syntlandskap i moll och vemodiga melodier som snabbt kan slå över i en muntrare/mer hoppfull ton, och sedan tillbaks.
Jag avskyr 80-talspop, det låter ofta som ungar som har fått för många leksaker och vill leka med alla samtidigt, men just DD kommer undan (enligt mig då), trots det tidstypiska bip-plonk-pling:andet, tack vare de dräpande melodierna.
Exakt melodierna är bra när dom sitter, Simon’s röst är unik och känns ”live”enligt mig och inte polerad.Generellt låter Type O ju jättemycket som Duran Duran, i alla fall i sina mindre aggressiva stunder - det är mycket orgel/syntlandskap i moll och vemodiga melodier som snabbt kan slå över i en muntrare/mer hoppfull ton, och sedan tillbaks.
Jag avskyr 80-talspop, det låter ofta som ungar som har fått för många leksaker och vill leka med alla samtidigt, men just DD kommer undan (enligt mig då), trots det tidstypiska bip-plonk-pling:andet, tack vare de dräpande melodierna.
Å andra sidan vet jag inte om den här tolkningen var så värst givande.Det här var ju muntert ... eller inte.