Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så jäkla bra.Musiken börjar vid 4:18.
Hela Dusk-albumet är proppfullt av klassiker...Har den på cd maxi. ?
Håller bra kvalitet än idag!Hela Dusk-albumet är proppfullt av klassiker...![]()
Grym cover!Go! ???
Exakt!Grym cover!![]()
Duran Duran har ju gjort några riktigt bra låtar! Ett av mina favoritband, The Connells, som de flesta inte känner igen, men flertalet känner igen låten '74-'75 är, har gjort en cover på Rio Grande. Har inte lyckats hitta den på Youtube, men har den liggande på bootleg/kassettband någonstans...Exakt!
Duran Duran är mina grabbar!
Många många band har gjort cover på DD, dom klev in förra året här…Duran Duran har ju gjort några riktigt bra låtar! Ett av mina favoritband, The Connells, som de flesta inte känner igen, men flertalet känner igen låten '74-'75 är, har gjort en cover på Rio Grande. Har inte lyckats hitta den på Youtube, men har den liggande på bootleg/kassettband någonstans...
Jag minns denna låten väldigt mycket, spelades på radion och framförallt på MTV kanalen. ?
Var på deras spelning på Sommarklubben på Chalmers i Göteborg veckorna innan jag ryckte in för att göra lumpen '95. Vilka minnen...Jag minns denna låten väldigt mycket, spelades på radion och framförallt på MTV kanalen. ?
Exakt så! Nog händer det att man hör ny musik som är bra och som verkligen fastnar, tyvärr är det väl dock mer undantag än regel. Tycker mycket ny musik är ren och skär smörja.Musik är intressant vi transporterar oss när vi lyssnar och minns. ?
Vissa låtar jag lyssnar på än idag så flyger jag tillbaka i tiden. Men jag tar även till mig ny musik idag. ? Mesta är ?
Imponerande! Önskar man lagt tid på att lära sig något instrument. Grabben spelar både trumpet o trummor, själv spelar man inget...Cool
Nice!
Måste se detta ?
???????
Denna sabla cancer...
Har en gitarr hemma signad av AndyDenna sabla cancer...
Frisyrerna från 80-talet...Har en gitarr hemma signad av Andy
Taylor.️
️
️
Och ett album av alla original medlemmarna.
Trist som fan.
1984… ?
Håller med!Frisyrerna från 80-talet......å andra sidan, nu för tiden kan man ju inte ha en frisyr längre...
![]()
The Reflex.