[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Exakt!
Duran Duran är mina grabbar!
Duran Duran har ju gjort några riktigt bra låtar! Ett av mina favoritband, The Connells, som de flesta inte känner igen, men flertalet känner igen låten '74-'75 är, har gjort en cover på Rio Grande. Har inte lyckats hitta den på Youtube, men har den liggande på bootleg/kassettband någonstans...

Duran Duran har ju gjort några riktigt bra låtar! Ett av mina favoritband, The Connells, som de flesta inte känner igen, men flertalet känner igen låten '74-'75 är, har gjort en cover på Rio Grande. Har inte lyckats hitta den på Youtube, men har den liggande på bootleg/kassettband någonstans...
Många många band har gjort cover på DD, dom klev in förra året här…
?

Musik är intressant vi transporterar oss när vi lyssnar och minns. ?
Vissa låtar jag lyssnar på än idag så flyger jag tillbaka i tiden. Men jag tar även till mig ny musik idag. ? Mesta är ?

Musik är intressant vi transporterar oss när vi lyssnar och minns. ?
Vissa låtar jag lyssnar på än idag så flyger jag tillbaka i tiden. Men jag tar även till mig ny musik idag. ? Mesta är ?
Exakt så! Nog händer det att man hör ny musik som är bra och som verkligen fastnar, tyvärr är det väl dock mer undantag än regel. Tycker mycket ny musik är ren och skär smörja.

Jag anser at låten är underlig men jävligt skön.
Simon Le Bon vägrar att tala om vad låten handlar om... Du tolkar sången. ?

DURAN DURAN 1978_...........................
Live 1984

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp