Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snykkt. Hade inte en aning.Och apropå Rancid, såhär 20 år efter att resten av publiken gjorde kopplingen:
Visa bilaga 651092
Visa bilaga 651093
Visa bilaga 651094
Hans klipp inspirerar mig verkligen att inte fortsätta spela trummor ?
En skäggig typ i jätteful tröja som röker jazztobak och är jävligt duktig på ett fräckt instrument.
Hade inte heller en aning, herregud! Livet blev genast lite rikare.Och apropå Rancid, såhär 20 år efter att resten av publiken gjorde kopplingen:
Visa bilaga 651092
Visa bilaga 651093
Visa bilaga 651094
Åh, Lords of the New Church.
Just det spåret öppnade musikens fulländade värld för mig. Jag var kanske 12 bast och var hemma hos morsans barndomsvän i en kåk på Lidingö. Där fanns två söner. 1 st Jan och 1 st Sven. Vet inte vem av dem som hade Clash första platta men kommer så väl ihåg när nålen sattes ner och ett av världens mest fantastiska öppningsspår startade. 100% golvad. Fortfarande samma magi när jag hör det här.De här grabbarna måste ju ha lyssnat en hel del på Rancid.
Finns mycket att hämta i Örebro Hardcore-podden Nere På Noll, ett gäng grabbar som snackar främst NYHC och obskyra punktolvor, men de täcker även DC-hardcore, Cali-trallpunk från Epitaph och Burnig Heart (finns ett helt avsnitt om dess uppgång och fall) och en del annat. Go vibb och lagom (dvs ganska hög) nörd-nivå på deras tugg, lärorikt och underhållande.Hade inte heller en aning, herregud! Livet blev genast lite rikare.
Cheap Shots, Definitivt 50 spänn, sXe as fuck och Hardcore for the masses samlingarna. Fantastiska inkörsportar!
Detta är nog vassare ändå, säger modset:.....och här har vi det finaste som kommit från Örebro (där bandet har sina rötter)
Har lyssnat på några enstaka avsnitt, bra grejer! Gillade också när de krigade med SR och blev hotade med stämning för deras Sommarprat-serie.Finns mycket att hämta i Örebro Hardcore-podden Nere På Noll, ett gäng grabbar som snackar främst NYHC och obskyra punktolvor, men de täcker även DC-hardcore, Cali-trallpunk från Epitaph och Burnig Heart (finns ett helt avsnitt om dess uppgång och fall) och en del annat. Go vibb och lagom (dvs ganska hög) nörd-nivå på deras tugg, lärorikt och underhållande.
Kanske Minor Threat får lite mainstreampublik nu?Hade inte heller en aning, herregud! Livet blev genast lite rikare.
Cheap Shots, Definitivt 50 spänn, sXe as fuck och Hardcore for the masses samlingarna. Fantastiska inkörsportar!
Hahah alla ska sitta på den där trappan
Lyssnade på ”Den om The Offspring”-avsnittet idag och de landar i en bra konsensus att medans bandets ploj-låtar har grundat deras framgång, förmögenhet och frihet, så har även deras många högkvalitativa låtar hamnat i skymundan, både nya och gamla.Har lyssnat på några enstaka avsnitt, bra grejer! Gillade också när de krigade med SR och blev hotade med stämning för deras Sommarprat-serie.