Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt fin lista. Hans egna låter kvalade inte riktigt in i det där sällskapet?![]()
BBC Radio 6 Music - 6 Music's Festive Takeover, Eric Cantona - A Freak Zone Special
Footballing icon Eric Cantona presents a playlist of some of his favourite music.www.bbc.co.uk
Fast The Exploited slår ju de där killarna med hästlängder!För de som tror att musik inte är en tävling så har de kanske rätt. Men det mellan musiken är en annan sak!
Som deltagande i SDBMAFF var det där ungefär lika relevant som min lördagspromenad var som deltagande i New York Marathon.Fast The Exploited slår ju de där killarna med hästlängder!
Du är bara avundsjuk på Wattie. Fattar la jag.Som deltagande i SDBMAFF var det där ungefär lika relevant som min lördagspromenad var som deltagande i New York Marathon.
Ah, "Gagarins marsch", där har vi en gammal goding som det var länge sedan man hörde.
Ytterst oklart varför jag skulle vara avundsjuk på honom. Än mer oklart hur en sådan (hypotetisk) avundsjuka skulle vara relevant i detta sammanhang.Du är bara avundsjuk på Wattie. Fattar la jag.
Svenskt meseri! Vill vi konkurrera med gamla Sovjetväldet får vi väl dra fram en opera till Christer Fuglesang ära eller en symfoni över Ingemar Johansson seger över Floyd Patterson. Eller kanske en polska för att hylla AXE-växeln?
Alla är avundsjuka på Wattie. Vilken röst! Vilken mohikan!Ytterst oklart varför jag skulle vara avundsjuk på honom. Än mer oklart hur en sådan (hypotetisk) avundsjuka skulle vara relevant i detta sammanhang.
Tänkte posta Horst Wessel-lied men ångrade mig. Alltid gillat ”Arbetets söner” också. Trallvänlig.Svenskt meseri! Vill vi konkurrera med gamla Sovjetväldet får vi väl dra fram en opera till Christer Fuglesang ära eller en symfoni över Ingemar Johansson seger över Floyd Patterson. Eller kanske en polska för att hylla AXE-växeln?
Verkar väldigt opraktisk i kombination med cykelhjälm. Kombinerat med att hans kropp verkar vara i sämre skick än min och att jag föredrar att kunna kommunicera med folk utan att ha en femtioprocentig risk att folk antingen flyr eller slår mig för att jag låter så arg får jag nog chocka dig och konstatera att det finns (minst) en person i världen som inte är avundsjuk på honom.Alla är avundsjuka på Wattie. Vilken röst! Vilken mohikan!
Finns det några som tar punkband och ”förfalskar” deras ljud till symfonirock, gärna genom att sätta ihop ett tjog låtar till ett monumentalverk med ett intrikat system av upprepningar av valda delar men i olika taktarter, med olika instrumentering, etc.?Lite symfonisk metal såhär på morgonkvisten:
Shredvideor måste ändå vara Guds gåva till internet. Dels är de, helt objektivt, fruktansvärt roliga, dels är det helt uppenbart någon väldigt duktig musiker som gör dem.Finns det några som tar punkband och ”förfalskar” deras ljud till symfonirock, gärna genom att sätta ihop ett tjog låtar till ett monumentalverk med ett intrikat system av upprepningar av valda delar men i olika taktarter, med olika instrumentering, etc.?
Lite kul när de dök upp. När man sett ett antal tycker jag dock underhållningsvärdet sjunker rätt ordentligt om det inte är någon väldigt speciell och ny "modifikation" som görs.Shredvideor måste ändå vara Guds gåva till internet. Dels är de, helt objektivt, fruktansvärt roliga, dels är det helt uppenbart någon väldigt duktig musiker som gör dem.
Skulle vara svinroligt med ditt förslag. Discharge går på scen och låter som Yes.
Carlos Santana försökte få några shreds bortplockade från YouTube - snacka om att inte kunna ta ett skämt. ?
Svenskt meseri! Vill vi konkurrera med gamla Sovjetväldet får vi väl dra fram en opera till Christer Fuglesang ära eller en symfoni över Ingemar Johansson seger över Floyd Patterson. Eller kanske en polska för att hylla AXE-växeln?
Oenig, både om ”lite” kul och sjunkande underhållningsvärde. Skrattar fortfarande så att jag nästan kissar på mig åt t ex Eric Clapton och Paco de Lucia. Alltid lika kul när man gör narr av pretentiösa människor.Lite kul när de dök upp. När man sett ett antal tycker jag dock underhållningsvärdet sjunker rätt ordentligt om det inte är någon väldigt speciell och ny "modifikation" som görs.
Min behållning är nog primärt i den "tokiga" skillnaden mellan hur man är van att höra stycket och hur det låter i kombination med att det visuellt ändå ser ut som ljud och bild hänger ihop. När man sett det göras ett antal gånger tappar det i underhållningsvärde.Oenig, både om ”lite” kul och sjunkande underhållningsvärde. Skrattar fortfarande så att jag nästan kissar på mig åt t ex Eric Clapton och Paco de Lucia. Alltid lika kul när man gör narr av pretentiösa människor.
Tur det!Ja, vi är alla olika!