Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är mellanstort. Samma härad som typ Slaktkyrkan eller Debaser.Kägelbanan, har aldrig varit där. Det är väl inget superstort ställe?
Hon kommer nog köra mkt festivaler och större ställen i framtiden. Hade varit kul att se på ett lite mindre ställe.
Skall ge den en chans men tycker han blir svårare och svårare för varje platta. Håller fortfarande Songs of Soil som hans (och salig Gustafs) peak.
Som vanligt hög lägstanivå.
Då han väl är född i USA och bott i USA hela sitt liv skulle jag säga att han är en amerikansk bassist.Bäst gitarr i världen + polsk bass (Michal Antoni Sobolewski) ?
Säg vad du vill ?skulle jag säga att han är en amerikansk bassist.
Nej du, hennes farfars farfars ... [102378 farfars] ... far kom faktiskt från vad som nu är Etiopien så hon är etiopiska!Säg vad du vill ?
Eddys andra fru är också "polish"; (Janie Liszewski)![]()
Mate är ju gott. ?Vilken tur, att KERRY KING dricker inte mate![]()
Vet inte, har aldrig druckit, men Kerry passar inte till mate?Mate är ju gott. ?
Men för länge,länge sen Etiopien var polsk koloni ?Nej du, hennes farfars farfars ... [102378 farfars] ... far kom faktiskt från vad som nu är Etiopien så hon är etiopiska!
Nordpolsk eller sydpolsk?Men för länge,länge sen Etiopien var polsk koloni ?
Med tanke på att det nu bara finns en nordpol och en sydpol måste alltså västpolen försvunnit och västpolackerna med den.Västpolsk. Här har du bild (dålig kvalite, det var tror jag första NOKIA) på västpolacker i Etiopien ?Visa bilaga 668089
Fint skrivet. 1985 fick jag två maxisinglar av min moster. Hon jobbade på Kungliga Biblioteket i Humlegården och gick ofta och köpte plattor på Skivfönstret på Norrlandsgatan. Den ena skivan var Never Understand med The Jesus And Mary Chain och den andra var A Pair Of Brown Eyes med Pogues. Jag var vid tillfället inte bekant med något av banden. Men båda banden, och Popes, har följt mig sen dess. En av de riktigt stora, som sagt.En av de stora har gått bort.
Formade en stor del av min ungdom.
För mig var det motsatt, jag är förvånad att Rancid saknades i min Top 5.Så här har det tydligen sett ut för mig i år. Även om jag (uppenbarligen) gillar Rancid så hade jag aldrig gissat att de skulle hamna i topp.
Visa bilaga 668375
Lite märkligt är det som sagt eftersom jag tycker att jag lyssnat mer på andra artister. Men med det sagt så är det nog så att jag lyssnat mer på hela plattor av både Rancid och Social Distortion och då är det såklart mer logiskt att de stiger i statistiken.För mig var det motsatt, jag är förvånad att Rancid saknades i min Top 5.
Hmm, mitt resultat är ju också de artister jag lyssnar på hela plattor med. Så ja, en spelad 12-spårsplatta med en artist räknas ju tolvfaldigt gentemot de artister med varsitt spår på den blandade playlisten med 12 spår av 12 olika artister.. de hade inte en chans.Lite märkligt är det som sagt eftersom jag tycker att jag lyssnat mer på andra artister. Men med det sagt så är det nog så att jag lyssnat mer på hela plattor av både Rancid och Social Distortion och då är det såklart mer logiskt att de stiger i statistiken.