Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag kör Apple Music och har iCloud så ser jag alla mina skivor som jag rippat i Apple Music och kan strömma dem därifrån. Har ännu inte stött på fallet med en artist som inte finns i Apples utbud och vad som händer då. Den som lever får se, jag har ju i alla fall filerna i ett standardformat.Nu är det ju en extern tjänst, men när Neil Young var borta från Spotify så laddade jag upp alla hans plattor på iBroadcast. Sen streamade jag till luren via deras app, eller direkt till Sonos via plugin i Sonos-appen.
Rätt gött ändå att slippa saknade eller felaktiga ID3-taggar från tiden innan streaming. Jag levde i 20+ år i tron att detta var en Primus-låt, vilket jag såhär i efterhand borde ha ifrågasatt då den inte låter ett dugg som Primus.Eftersom jag kör Apple Music och har iCloud så ser jag alla mina skivor som jag rippat i Apple Music och kan strömma dem därifrån. Har ännu inte stött på fallet med en artist som inte finns i Apples utbud och vad som händer då. Den som lever får se, jag har ju i alla fall filerna i ett standardformat.
Och på temat bäver och country kan man hitta ett lustigt litet ordtrolleri i övergången mellan vers ett och två i denna korta bossanova-trudeluttLyssnar på Country
De där borde jag ge fler chanser för det jag har hört är ju bra, men det kräver lite engagemang. Rätt likt 16 Horsepower.
Och jag levde i många år av samma anledning i tron att det var en The Cramps-låt...Rätt gött ändå att slippa saknade eller felaktiga ID3-taggar från tiden innan streaming. Jag levde i 20+ år i tron att detta var en Primus-låt, vilket jag såhär i efterhand borde ha ifrågasatt då den inte låter ett dugg som Primus.
Jag levde i 20+ år i tron att detta var en Primus-låt
Menar du att Detachable Penis inte är skriven av Unknown Artist och släppts på hens toppsäljade album Unknown Album??slippa saknade eller felaktiga ID3-taggar
Ääääähääääälskar Logh!Eftersom jag kör Apple Music och har iCloud så ser jag alla mina skivor som jag rippat i Apple Music och kan strömma dem därifrån. Har ännu inte stött på fallet med en artist som inte finns i Apples utbud och vad som händer då. Den som lever får se, jag har ju i alla fall filerna i ett standardformat.
Tillbaka till temat "Artister som jag inte tänkte eller lyssnat på på två decennier":
Klart underskattad platta
Det skriver jag under på.Klart underskattad platta
Kul ändå att släppa en coversplatta med helt (för de flesta, mig inkluderat) okända covers.Det skriver jag under på.![]()
Väl valda okända låtar.Kul ändå att släppa en coversplatta med helt (för de flesta, mig inkluderat) okända covers.
Han borde vetat att han var med i ett jippo där Joddla med Siv skulle vinna över Rolling Stones (ursäkta hyperbol).Hur ska musiksverige egentligen kommer över det här?
Måste det vara det sämsta oddset någonsin på att inte Måns skulle ställa upp igen. Mello är ju hela hans identitet som artist.
Det var ju helt fantastiskt att han grät efteråt också. Fint med killar som vågar visa känslor.
Visst, just för Måns är det här som att förlora en Stanley Cup final, man får väl se det så. Eller som när Peter Forsberg grät ut efter att Modo förlorade finalen i elitserien 2014. Måns är en tävlingsmänniska helt enkelt, det är bara det att han grät i Mello.
Visa bilaga 756182
Första tanken är ju wtf, men det var å andra sidan vad jag tänkte när Statoil började sälja cd-skivor med..I övrigt kan noteras att Clas Ohlson börjat sälja vinylskivor.![]()
![]()