[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

@GoranS Funeral doom är ett jäkla namn på en genre 😅 ur ett marknadsföringsperspektiv är jag lite skeptisk även om det låter bättre än tex Suicidal doom.

Undrar också hur svårt det är för dessa band att få spelningar "Hej, vi är ett nytt band som spelar begravningsmusik och vi skulle vilja få en spelning hos er?" :unsure:

Senast ändrad:
@GoranS Funeral doom är ett jäkla namn på en genre 😅 ur ett marknadsföringsperspektiv är jag lite skeptisk även om det låter bättre än tex Suicidal doom.

Undrar också hur svårt det är för dessa band att få spelningar "Hej, vi är ett nytt band som spelar begravningsmusik och vi skulle vilja få en spelning hos er?" :unsure:
Vadå, är väl gott om begravningar så det borde ju vara en god och hyggligt stabil inkomstkälla att spela på sådana. Betydligt värre för Suicidal doom metal-band.

Edit: Kan det finnas någon koppling till begravningsmarscher som ju typiskt är ganska långsamma och inte så muntra verk, typ:

Kräver det överjordiska förmågor att lyckas skriva ner texten efter att bara ha lyssnat på detta? I några delar kan jag ana ord men i stora delar hör jag bara "ljudgenerering".

1000005633.webp

Tillbaka
Topp