Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vadå, är väl gott om begravningar så det borde ju vara en god och hyggligt stabil inkomstkälla att spela på sådana. Betydligt värre för Suicidal doom metal-band.@GoranS Funeral doom är ett jäkla namn på en genreur ett marknadsföringsperspektiv är jag lite skeptisk även om det låter bättre än tex Suicidal doom.
Undrar också hur svårt det är för dessa band att få spelningar "Hej, vi är ett nytt band som spelar begravningsmusik och vi skulle vilja få en spelning hos er?"![]()
Gammal Goding
Saving it up for Friday night?
Oj, den kommer jag ihåg (i alla fall refrängen). Men det var nog runt 40 år sen jag hörde den senast.
Kuriosa: Den ene medlemmen i duon Flash and the Pan här ovanför - George Young - var äldst bland syskonen Malcolm och Angus Young, kända från AC/DC.Oj, den kommer jag ihåg (i alla fall refrängen). Men det var nog runt 40 år sen jag hörde den senast.
Mkt intressant kuriosa som jag helt missatKuriosa: Den ene medlemmen i duon Flash and the Pan här ovanför - George Young - var äldst bland syskonen Malcolm och Angus Young, kända från AC/DC.
Flash and the Pan - Wikipedia
en.wikipedia.org