Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan du hade ju lite klass
Undantaget skulle vara Laughing Gnome.David Bowie, en av de största!
Jag gillar nog "allt" han gjort, mer eller mindre.
Kan följas av: https://www.svtplay.se/video/Kv14QpW/we-want-the-funk?video=visa
AI-slop?
Jag har inte sett den och känner att nu är det för sent. Men är den kanske relevant som retrosatir över techkulturen så som den såg ut för 10 (?) år sen?Sjukt sen på "b*llen" men har kommit till S2E1 på Silicon Walley.
Intressanta musikval i end credits. :)
Tja, sent och sent, det är rätt kul ändå, speciellt som du säger att de jobbade i dåtidens "framtid", nu blev det väldigt inception plötsligt. ;)Jag har inte sett den och känner att nu är det för sent. Men är den kanske relevant som retrosatir över techkulturen så som den såg ut för 10 (?) år sen?
Läste på det temat nyligen om Douglas Couplands "Jpod" om ett gäng programmerare på ett spelbolag som kanske eller kanske inte är EA Games: när den kom strax eftermillenieskiftet kändes det som att de jobbade i framtiden, nu känns det som att de jobbade i stenåldern - kanske kan Silicon Valley vara seriemotsvarigheten.
Fattas bara en hajtand i en läderrem runt halsen och ett par svarta jeans, så är du Ulf Lundell.Denna på repeat sista blocket av 3or inkl vila mellan blocken, tot 28 min
Inte mitt lag alls, men fruns släkt är värmlänningar hela bunten. Likaså är farsan och syrran FBK:are, så man är motarbetad från alla håll...Denna på repeat sista blocket av 3or inkl vila mellan blocken, tot 28 min
För familjefridens skull rekommenderar jag att du från och med nu också börjar hålla på FBK.Inte mitt lag alls, men fruns släkt är värmlänningar hela bunten. Likaså är farsan och syrran FBK:are, så man är motarbetad från alla håll...
...hur som helst, riktigt skön låt!![]()
Nej, nej, man ska göra det RÄTTA, inte välja livets enkla väg...För familjefridens skull rekommenderar jag att du från och med nu också börjar hålla på FBK.![]()
Fast med tanke på hur det går just nu i SHL kan det väl knappast sägas vara att ta den enkla vägen att börja hålla på FBK?Nej, nej, man ska göra det RÄTTA, inte välja livets enkla väg...![]()
Sant, men å andra sidan håller jag på Djurgården, trots att jag är född i Skaraborg, så jag kan knappast beskyllas för att ta den enkla vägen. De har ju varit "under isen" (pun intended) sedan millenieskiftet...Fast med tanke på hur det går just nu i SHL kan det väl knappast sägas vara att ta den enkla vägen att börja hålla på FBK?
Som kompromiss kanske du kan hålla på @Dan C:s favoriter istället. Varken han eller de har det så lätt.Sant, men å andra sidan håller jag på Djurgården, trots att jag är född i Skaraborg, så jag kan knappast beskyllas för att ta den enkla vägen. De har ju varit "under isen" (pun intended) sedan millenieskiftet...![]()
De har ju en f d Ängelholmare som skall rädda dem nu, så nu kan folk lätt bli medgångssupportrar!Fast med tanke på hur det går just nu i SHL kan det väl knappast sägas vara att ta den enkla vägen att börja hålla på FBK?
I Värmland brukar det bli folk av alla till slut.De har ju en f d Ängelholmare som skall rädda dem nu, så nu kan folk lätt bli medgångssupportrar!
Du verkar ha trevligt sällskap, grattisInte mitt lag alls, men fruns släkt är värmlänningar hela bunten. Likaså är farsan och syrran FBK:are, så man är motarbetad från alla håll...
...hur som helst, riktigt skön låt!![]()
Det verkar vara samma sak i detta falletNej, nej, man ska göra det RÄTTA, inte välja livets enkla väg...![]()
Det verkar vara samma sak i detta fallet![]()
Blev så mkt ovidkommande snack i tråden att jag nästan var på vippen att hänvisa dig till annan tråd för musikinslag.
Snubblade? Är han uteliggare?Snubblade över denne ukrainske pianist för ett tag sedan och ska se honom i Göteborg den 31:a. Albumet Windmills är suveränt. Folkteatern skriver: "Den ukrainska mästerpianisten Lubomyr Melnyk har skapat en egen musikgenre som han kallar ”continuous music”, en slags transcendental musik som försätter lyssnaren i ett skarpt meditativt tillstånd. Melnyk sägs också vara världens snabbaste pianist och har enligt många skrivit den viktigaste musiken för piano. Tonerna skimrar och går in i varandra och vackra drones skapas.