Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Sitter här och ska avgöra vad man ska bli när man blir stor, inte lätt.. så mycket att välja på, många skolor att söka... fan..
har ingen lust att plugga... Norén-ångest!
Mitt tipps är att söka nåt som du tror kommer vara kul att plugga. Sen så satsar du tiden från nu till inskriving på att söka jobb. Får du ett kul jobb så strunta i högskolan. Tycker du det är trist att vara arbetslös så plugga.
Otto: Bli Civilingenjör el. en Internationell Master, he, he!!! Nej, skämt o sidå (eller varför inte). I vilket fall så är mitt råd att läsa det som intresserar dig och att det känns bra. Utgå från dina intressen t ex. Helt klart ett jobbigt val, satt själv lite i samma sitts inte allt för länge sedan.
På själva Sandö har jag ingen koll men om du far ut till kusten (inte så långt) så har du Skuleskogens nationalpark där det tydligen ska finnas fina ställen att cykla på, Höga Kusten leden ska också vara skoj, har inte heller provat ännu och sedan finns "Rotsidan" vid Barsta som är en stenstrand som verkar skoj. Ska kolla lite mer till helgen om du är intresserad.