Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Just nu fotar jag med Nikon D7000, landskap fotar jag ofta med Sigmas 10-20mm objektiv, det hänger nog mest på efterbehandlingen, skjuter i RAW som jag "framkallar" i ViewNX, vissa bilder får en omgång i Photoshop, justerar mest färgerna, "levels" (nivåer?) och eventuell skärpa.
Blev lite förvånad när denna flög förbi, den följde inte riktigt harkrankars hastighetsbegränsningar så var tvungen att kolla vad det var när den landade.
Gissar att det är en rovfluga, kanske Laphria flava
Hehee, ja, den såg rätt nyvaken ut, verkar sova just nu. Mäktiga djur, synd den inte satt i ett träd, glad ändå att jag änligen fick se den, har häckat rätt länge på samma ställe nu. Syns från riksvägen när man passerar ludvika. =)
Det där är inte ok. Du får ju höst och regn att se riktigt lockande ut. När jag ser granen och regndropparna som faller blir jag nästan förbannad på att det är soligt idag.
Eller så vill jag bara säga att dina naturdetaljer är galet bra!