Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
NÄ men dra mig baklänges på min kärringhonda!
Att det skulle finnas så många bra fotografer här inne visste jag inte. Nu vill jag bara se en cyklist med i Harris Is och solnedgångsfoto och det samma i TobiasC brandgula solnedgång med trädkontur =)
Mycket fina bilder.
Nu lär jag ju bara visa mina. Först 4st som jag lyckats få till bra med min mobil (sonyericsson w810i):
På cypern
Hemma i Faluskogen
Här är 2st tagna med min kompaktkamrea Olympus Mju 725sw:
Våren -08 (jag gillar bara stämningen i detta kort)
Vintern 07/08 mysigt långpass med fin avslutning
Och för några veckor sedan fick jag äran att låna en Nikon D70 av fotoaffären... de kan lätt räkna med att jag köper en systemkamera där inom en snar framtid. Fy tusan va skoj det var att leka med riktiga saker. Här följer 4st kort som blev extra bra:
Sprang på en riktig natufotograf med värsta utrustningen och korv att mata fågeln med.
Tänkte att det kanske är någon väldigt sällsynt sak. Vad vet jag, vet ni?
LC4 skrev:
-------------------------------------------------------
> några blder frå norge
WOW! Norge måste vara världens vackraste land!! Har själv varit där o suckat över att allt är sååå vackert... men vilken tid det tar att komma någonstans när man måste åka över berg eller runt fjordar för att komma från A till B.
henced-5 skrev:
-------------------------------------------------------
> Kommer se ut som en väldig amatör jämfört med
> alla andra nu ,) Någon som kan placera bilden.