Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kallefs skrev:
-------------------------------------------------------
> Man blir riktigt sugen på att cykla dit när man
> ser delar av vägen längs berget.
Det där är ju "bara" vandringsstigar runt klostret och upp till berget. Den riktiga vägen kommer upp där ute till höger bakom träden. Ligger på ~1300 meter över havet.
Var uppe i Kebnekajse förra veckan. Det var rejält snöoväder på toppbestigningen, så kameran fick ligga o vila på fjällstationen.
Annars var ljuset lite grådassigt,men tyckte ända att några av bilderna blev ok.
rikard skrev:
> örgelgörgel skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu försvann min naturbild?
>
> Du får nog skärpa dig om du vill äta gratiskorv
> nästa queen of the slakmota.
Och vafan har det med denna tråd att göra??
Ja tycker du ska hjälpa Mårten med trialhjul istället de verkar du kunna, verkligen.
Jag målar en del akvarell, då hamnar man lätt i samma fälla. Det är ruskigt lätt att få det att se för snyggt ut, mycket svårare att harmonisera om man stoppar in lite smuts men resultatet brukar bli intressantare. Fast bilderna är underbara, skitsnygga faktiskt.
Tackar! Cool, akvarell verkar vara bakväntoch utmanande att måla, har aldrig gjort några seriösa försök. Lekt lite med akrylfärger bara.
Väntat på att det skall bli vindstilla någon dag men inte lyckats pricka en enda dag med stilla vatten denna sommaren så då blir det väl lite extra när det väl händer. :)
'Originalen' finns ju kvar att leka med om man vill ändra sig nån dag och göra om bilderna.
svehn! är inte det häckeberga sjön?
ser ifall ut som det känner igen trädet o näckroserna med ön i mitten :O)
[edit] hih, kollade dina andra bilder, stog ju att dom var därifrån :)
gräshoppor verkar vara inne att fotografera, så här e min
om ja har visat den förr så e den här igen, om inte , blunda :)
Dirty, jodå visst är det Häckebergasjön. Sedan några år har jag lyckan att bo i Genarp, nära fantastiskt vacker natur och en *stor* MTB-lekplats runt mig!
Jag har sett att du har fiskat i Happy-ride-tråden, men tyvärr hinner jag inte ge mig ut så ofta så jag har inte kommit mig för att nappa. För att få regelbunden motion har jag börjat cykelpendla till jobbet i Lund och då minskar trampbehovet något på helgerna.
svenh skrev:
> Lite sent på denna tråd, men jag hade inte tagit
> några vettiga bilder tidigare i år...
42Hz: Ush... du får sluta skicka upp sådana bilder... jag blir ju så sugen varje gång på ett nytt objektiv till 400:an :-( Å de vill verkligen inte min plånbok just nu. FÖ mycket vackra bilder... jag gillar vattendrag.