[OT] vilka ska köra midnattsloppet idag?

jag ska springa, men chockstarten med löpning efter en sommar med bara cykel har gjort att jag har lite känningar i höften. Så vi får se hur det går...

Och röda tröjor är ju såååå förra året! Vitt är det nya röda vettu!

Kul! Jag har tyvärr åkt på en sväng av feber men ska ställa upp ändå, väldigt försiktigt. Så det blir nog inge PB...

Jag springer tillsammans med min dotter. Kommer naturligtvis ha Happy tröjan på mig som överdragströja.
Det är tänkt att det ska bli Stockholm Halvmarathon och Lidingöloppet oxå.

då har man kutat klart, och enligt min egen klocka kom jag in på strax under 40 minuter. Midnattsloppets hemsida är tyvärr nere för tillfället, men snart ska väl de riktiga resultaten komma upp där.

Ska bli spännande att se hur uppslutningen blir kring loppet nu när det kommit till Gbg, man behöver ju alla hjälp man kan få. Var ute och joggade 15 km igår och lever idag så det ska nog gå...

Mycket fint lopp. härlig publik och bra stämning. Det var mycket plattare än vad jag trodde det skulle vara. Några som sprang nu i sthlm som ska springa i gbg också?

Laddade upp med baksmälla samt senare en sen pastamåltid två timmar innan start. Fick håll efter 5 km men fortsatte lufsa på, efter backen upp till sofiakyrkan var jag så slut att jag fick gå ett tag men sen blev det ju nerför och då gick att springa igen :). Lufsade iaf i mål på gurka 55 minuter, inte mkt att skryta med, men det var kul att vara med ;).

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp