[OT] Vilken lagom kall G&T dricker du nu?
Ok, jorgubbsgin, jordgubbar, citronskal, chili och rababertonic. Inte alls dum.Oklart innehåll. Visa bilaga 565679
Ok, jorgubbsgin, jordgubbar, citronskal, chili och rababertonic. Inte alls dum.Oklart innehåll. Visa bilaga 565679
Ja!Om sambon somnar, får ja dricka den gtn med va? Visa bilaga 565696
Ja den har ju egen smaksättning så jag skulle rekommendera en klar tonic. Gärna ordentligt krispig för att möta upp den frikyrkliga bärigheten, och kanske en press på limeklyfta för att balansera.Om man råkar ha en Bombay Bramble hemma, vad ska man blanda den med då?
Finns mer sol att bära en sån affärsidé där nereVagin&tonic på Riviera Outdoor i Finalborgo medans diverse cykelmek pågår. Igår; ber om ursäkt för lagget i #content.
Bra upplägg dock: kompetent mek som fixar ens cykel medans man själv tar en drink eller två i solen, serverad från bar på samma ställe. Borde annammas hemma. Ping @Preacher .
Visa bilaga 580549
Lite peppar också. Gärna rose. Så löser det sig. :)La ner det här med gurka i GT för längesedan, tyckte det var skit och hipster. Provade dock ikväll igen… och tyvärr visade det sig att jag hade rätt. Börja odla citroner, cyklister!
Visa bilaga 586005
Hmmm å blanda med denna?Gärna rose.
Den där gör ingen glad. Geléhallon, socker och e-nummer i smakbilden.
Nej, verkligen inte. Provade för något år sedan men gav flashbacks till nån den natt, eller tidig morgon, i Ayia Napa för 30 år sedan snarare än smaken av en GT 🤢Den där gör ingen glad
Är det inte så att det är framförallt Hendricks som ska ha gurka till eftersom den själv har toner av gurka, eller är det bara en myt?Lite peppar också. Gärna rose. Så löser det sig. :)
Vet inte om det finns fler men jag uppfattar påhittet som en grej de kör för att marknadsföra sig, ja. Det kan vara rätt gott tycker jag men balansen är viktig, det behövs inte mycket gurka för att det ska ta över helt. Pepparn kan också vara god beroende på humör men det får vara svart då, som faktiskt är peppar.Är det inte så att det är framförallt Hendricks som ska ha gurka till eftersom den själv har toner av gurka, eller är det bara en myt?
Hendricks gör sig bra med gurka. Men om jag också bara gått på myten vet jag inte.Är det inte så att det är framförallt Hendricks som ska ha gurka till eftersom den själv har toner av gurka, eller är det bara en myt?
Jag tycker vi tar ett gemensamt beslut nu, utan stöd av SD; att gurkan skall bort. Den har gjort sitt.Hendricks gör sig bra med gurka. Men om jag också bara gått på myten vet jag inte.
Men har sällan Hendricks hemma
Tyvärr. Den går inte hem. Alla får vara medJag tycker vi tar ett gemensamt beslut nu, utan stöd av SD; att gurkan skall bort. Den har gjort sitt.
Om sambon somnar, får ja dricka den gtn med va? Visa bilaga 565696
Disc Golf till GT är ju veckans höjdpunkt. Så jävla avslappnande att titta på. Rena skogsbadet.Frågan är väl snarare om hon somnade för eller efter du slängde på discgolf på tvn!
Den där har jag varit besatt av gågna sommaren.Blåbärstonic, nja… Ge mig gärna en frikyrklig shot med blåbär, hallon och ingefära om ni känner för det, när jag druckit cocktail och sen tre sorters viner till middan och därefter en sossevulgär avec. Men när gingroggen kommer in sen till notan som man drar av; ja, då vill man ha enklare virke. Skål!
Visa bilaga 589547