[OT] Vilken lagom kall G&T dricker du nu?

marr

Moderator
Forumvärd
Om sambon somnar, får ja dricka den gtn med va?
20220706_225503.jpg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Har varit tveksam till den här med granskott förr, men har man både cyklat, paddlat och kastat Disc Golf under just granar och några talljävlar förtjänar den väl en ny chans… Och; ja, helt ok som variation. Skål från skogarna!
D3DB4A26-1F94-4514-B95E-8973388F9A16.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Bäst den här semestern har dock varit de med batterigin, Schweppes och typ en dryg halv tesked av den flädersaft sambon cyklade ut och plockade en kväll medan jag satt på balkongen och drack öl och kollade stravan om jag hade hittat det där segmentet jag ofta missar i strandskogen. Bjuder på en melonjävel som garnering just ikväll. Delvis för er skull, men mest för att det blev en halv över efter cykel-, SUP- och portabel hängmatteutflykt inåt landet igår. Skål från Östra Svealand!
4259BA7F-CDE1-4258-AEC4-7BD3B28DA15E.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Skulle Mackmyra sluta göra tonic? Trist isf, men jag kommer inte ligga sömnlös. Gräslöken på balkonglådan i bakgrunden var iaf i den långkokta tomatsåsen, som smakade lika bra igår efter MTB och havsbad till gnocchi och Barolo, som till färsk parpadelle och fransk Pinot ikväll efter insjöbad och LVG. Vive le Tour!
C36473E6-534C-4060-B0EE-8F800897D384.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Ja, att den är sockerfri känns. Blir tyvärr en lite sämre produkt. Men ändå väldigt bra. Och för oss som ibland tar en gin med klubbsoda och mycket pressad lime är det ju ändå tonic i karaktären. Lite mer än helt ok.
1E658C94-E560-4518-8543-4D7D1FC94D20.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Ja, inget nytt att tillföra debatten egentligen. Fentimans är fortfarande bra. Ville dock bara fota sommarens kanske sista GT. Cyklat kort, paddlat desto längre. Rosébubbel på balkongen därefter, innan middag med gott franskt rött. Också sen den här. Skål för sommaren!
8568C635-1408-401D-97D6-360FDC6765FE.jpeg

Topp