Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där tonicen smakar socker på riktigt.moros sa:Riktigt bra kombo!
marr sa:Hendricks,
Thomas henry
Gurka
Svartpeppar
Is.
Riktigt bra! Tillochmed Vernersson approves.
Snakepit sa:marr sa:Hendricks,
Thomas henry
Gurka
Svartpeppar
Is.
Riktigt bra! Tillochmed Vernersson approves.
Den där är +++++
42Hz sa:Det fanns fläderblomstonic(Schweppes) på Irland, någon som vet om det finns att köpa i Sverige? Passade fint med gin:en!
Diskuterats ovan. 1:2 till 1:3 efter smak.marr sa:Vilken ratio kör ni? Hur mycket gin till 33cl tonic tex?
marr sa:42Hz sa:Det fanns fläderblomstonic(Schweppes) på Irland, någon som vet om det finns att köpa i Sverige? Passade fint med gin:en!
Ekobryggeriet har en fläder har jag sett.
marr sa:42Hz sa:Det fanns fläderblomstonic(Schweppes) på Irland, någon som vet om det finns att köpa i Sverige? Passade fint med gin:en!
Ekobryggeriet har en fläder har jag sett.
A.Fritzon sa:Ingen som använder Britvic tonic?
Jag gillar den!
jonte987 sa:A.Fritzon sa:Ingen som använder Britvic tonic?
Jag gillar den!
Jo, jag kör på det.
Antingen har vi olika smaklökar eller så är min flaska som jag köpte idag kraftigt defekt. Den smakar kraftigt utspädd flädersaft om man dricker den ren och gör mindre än en pressad citronskiva k tonic. Om den borde smaka mer ska jag gå tillbaka och få den bytt.Kneecap sa:Tjena!
Provade Ceders Alt-Gin idag. Blandades med Ekobryggeriets Nordic Tonic.
Oerhört bra alkoholfri GT helt klart. Gordons färdigblandade är godkänd och klart drickbar, men det här är vuxet, kryddigt och smakrikt.
Kan helt klart rekommenderas för de dagar man behöver köra eller om man är helt vit.
Rattnalle sa:Antingen har vi olika smaklökar eller så är min flaska som jag köpte idag kraftigt defekt. Den smakar kraftigt utspädd flädersaft om man dricker den ren och gör mindre än en pressad citronskiva k tonic. Om den borde smaka mer ska jag gå tillbaka och få den bytt
Du skulle alltså inte använda "kraftigt utspädd flädersaft" som beskrivning? Noterade i någon recension att den tydligen ska ha rätt kort shelf life, den kanske stått för länge helt enkelt. Tar med den tillbaka nästa gång jag passerar systemet tror jag.Kneecap sa:Rattnalle sa:Antingen har vi olika smaklökar eller så är min flaska som jag köpte idag kraftigt defekt. Den smakar kraftigt utspädd flädersaft om man dricker den ren och gör mindre än en pressad citronskiva k tonic. Om den borde smaka mer ska jag gå tillbaka och få den bytt
Tjena!
Låter som att det är något fel eller att smaklökar gör såpass mycket. Har druckit den flera gånger med div olika smaksatta tonics och den gör definitivt mer skillnad än en citronskiva.
Rattnalle sa:Du skulle alltså inte använda "kraftigt utspädd flädersaft" som beskrivning? Noterade i någon recension att den tydligen ska ha rätt kort shelf life, den kanske stått för länge helt enkelt. Tar med den tillbaka nästa gång jag passerar systemet tror jag.
marr sa:Beefeater strawberry.
Inte lika bra!
Mycketvillhamer sa:marr sa:Beefeater strawberry.
Inte lika bra!
Börjar arta sig till en fylla? Visa din GT-fylla!
Sockerdricka!goran_johan sa:G&T får stå tillbaka för något hårdare ikväll.