chickenphone
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
En ipa
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lokalt och småskaligt. Mer långburk till folket
Visa bilaga 447128
Var hittade du den?
Var hittade du den?
Har en sån i kylen. På Hultsfred minns jag ingen sån finöl, fulöl, tetravin och dunk minns jag tyvärrHar hänt en del sedan man drack varm Hobgoblin på Hultsfred 98, med smaklökarna alltså. Gillar den här.
Visa bilaga 448246
Hultsfred -98 va ett riktigt bra år, vill minnas att jag drack Lucky Star öl och Aussie red på 1L tetra ?Har hänt en del sedan man drack varm Hobgoblin på Hultsfred 98, med smaklökarna alltså. Gillar den här.
Visa bilaga 448246
Nja, var ju på lokal. Men har faktiskt försökt få tag på själv, men utan framgång :-(Respect, #properglassware
Var fasen har den varit hela mitt liv? Villhöver ju en sån!Kokos är ju underskattat i öl! Smakar fantastiskt!
Visa bilaga 448250
Nja, var ju på lokal. Men har faktiskt försökt få tag på själv, men utan framgång :-(
Ja, den är fin!
Man blir varm av bara bilden ?
Man blir varm av bara bilden ?
Raidade ”tillfälligt sortiment”-hyllan idag. Inte jättemycket intressant kvar en sen fredagseftermiddag, men denna fanns i alla fall.Whaaaaat? På bolaget?
Absolut. Hade spelat gitarr i typ två år, och blivit hårdrockare vintern innan. Också fick man se Black Sabbath i originaluppsättning (plus en del andra nya bekantskaper, bla sånt som ryms i ett stort ark Rizzla). Stort.Hultsfred -98 va ett riktigt bra år, vill minnas att jag drack Lucky Star öl och Aussie red på 1L tetra ?
Instämmer.Jag gillar gamla konsoler och annat bös men detta var ju bara tråkigt. Helt OK, inget mer!
Visa bilaga 448370