Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Granbarr/kåda och grapefrukt, urk!
Kvalster sa:42Hz sa:Granbarr/kåda och grapefrukt, urk!
En del barr, lite snålt med grapefrukten, hyfsad beska. Trots det helt OK.
Jag gillar inslaget med "new workd hops" på etiketten som den humlejunkie man är.
42Hz sa:Dom kunde gott behålla all vidrig humle på andra sidan Atlanten i stället för att besudla våran fina öl här.
Jeppe Dav sa:Helgen börjar helgen riktigt bra .. smågodis & en vass öl :-)
42Hz sa:No: 1000 på Untappd, 1000 unika öl vill säga. :)
Chimay Grande Réserve Vieillie en fûts de Bois / Barrel Aged (2015)
42Hz sa:No: 1000 på Untappd, 1000 unika öl vill säga. :)
Hur var den då? Jag plockade åt mig 4 st på ren spekulation.42Hz sa:No: 1000 på Untappd, 1000 unika öl vill säga. :)
jesperC sa:42Hz sa:No: 1000 på Untappd, 1000 unika öl vill säga. :)
Bra drucket får man väl lov att säga.
Själv har jag en bra bit kvar till 1000-jubileumet. Passade dock på att handla in några Chimay Grande Reserve 2016 igår när de släpptes. Bör vara mogna när jag når tusen-strecket nån gång runt 2020 eller så..
//j
Henrik_E sa:Hur var den då? Jag plockade åt mig 4 st på ren spekulation.42Hz sa:No: 1000 på Untappd, 1000 unika öl vill säga. :)
grondahl sa:The Lady of Cofitachequi. En av de bättre av Amagers senaste samarbetsöl.
grondahl sa:Var inte vinjak lite tunn för att vara en fatlagrad öl på över 8%? Helt ok men saknade något
Nu Stigbergets Ipa, riktigt trevlig.
fhloston sa:Karlsberg, probably the...
grondahl sa:Nej, självklart dricker man inte en sån öl iskall. Jag hade kanske bara lite höga förväntningar, Nils Oscar brukar ju vara väldigt bra på den här typen av öl
Jeppe Dav sa:Mitt bidrag till kvällen .. riktigt bra !
Nu Pizza & Redbull Rampage
Mange. sa:Första solklara vasken..
Brekeriet beer har gjort något fel med Queens quad, en barley wine, med bär som gjorde den syrlig och har 13%
Det bara krockar, totalt.
Öppnade en yeti stout och finner lugn och harmoni i det massiva