Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl en 66:a och inte nån fjuttig 33:a? ?Rattnalle sa:Den blir inte bättre riktigt kylskåpskall men det funkar ändå hyfsat. Jag förlåter det eftersom italiensk öl i Italien smakar rätt ok ändå :-)
Självklart :-)ooms sa:Det är väl en 66:a och inte nån fjuttig 33:a? ?Rattnalle sa:Den blir inte bättre riktigt kylskåpskall men det funkar ändå hyfsat. Jag förlåter det eftersom italiensk öl i Italien smakar rätt ok ändå :-)
Stumpy sa:Nyckelby Bärnsten och Duett.
Båda goda.
Upptäckte till min fasa att Bärnsten var en lättöl, men jag tror det är den godaste lättöl jag nånsin druckit.
ooms sa:Öl till frukost? ?
AddeN sa:Nästan så tungan rullar ihop sig. Me like. :)
lleberg sa:Lagom kall var det ju. Passade på att beställa in en rumstempererad kallholmen IPA, på Turbåten Symfoni som kör i Luleå skärgård.
Kalla mig konstig men jag föredrar vid tillfälle att dricka bra öl varm, smakrikt är bara förnamnet. :)
Varför serveras så mycket öl vid typ 3 grader istället för 11-14 grader som det står på många flaskor?
42Hz sa:lleberg sa:Lagom kall var det ju. Passade på att beställa in en rumstempererad kallholmen IPA, på Turbåten Symfoni som kör i Luleå skärgård.
Kalla mig konstig men jag föredrar vid tillfälle att dricka bra öl varm, smakrikt är bara förnamnet. :)
Varför serveras så mycket öl vid typ 3 grader istället för 11-14 grader som det står på många flaskor?
För att det för många bara är en törstsläckare och då vill ha den iskall, typiskt amerikanskt med frostade ölglas.
Britterna har dock fattat galoppen och serverar ölen betydligt varmare, som du säger det smakar mer, och godare! :)
Min favorit Rochefort 10 smakar som bäst när den börjar nå rumstemperatur. =)
Kvalster sa:42Hz sa:lleberg sa:Lagom kall var det ju. Passade på att beställa in en rumstempererad kallholmen IPA, på Turbåten Symfoni som kör i Luleå skärgård.
För att det för många bara är en törstsläckare och då vill ha den iskall, typiskt amerikanskt med frostade ölglas.
Britterna har dock fattat galoppen och serverar ölen betydligt varmare, som du säger det smakar mer, och godare! :)
Min favorit Rochefort 10 smakar som bäst när den börjar nå rumstemperatur. =)
Eftersom brittisk öl är så blaskig måste den vara varm för att smaka något överhuvudtaget.
I övrigt håller jag med om att smaken på god öl blir ännu bättre om det närmar sig rumstemperatur.