Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Namn, bild?Beställde en hemlig låda från Mikkeller så nu dricker jag rätt udda grejer mest hela tiden. Idag bl a en bärs bryggd på champagnejäst, lagrad på chardonnay-fat. Rätt smaskig när jag väl vant mig vid smaken.
Kände samma sak, men den finns i lite olika. Därför jag var nyfiken. Har ett par ståendes i källaren.
Nästa gång får det bli att testa i chilin. Tack för tipset!Jag tycker det är helt OK att dricka, men framförallt är den utmärkt som vätska i en texas chili.
Ett uttalande som är värt att lägga på minnet tycker jagMed vitlökssmör och myntasås gick jag i mål.
Alltid bra, personlig favorit!Riktigt bra :)
Visa bilaga 412858
Går ner och kollar i mitt förråd, och det är tydligt att jag inte varit på jobb i Nederländerna på länge. Jag har dock nån nederbelgoländare i keramikkrus kvar. Känns dock som den kräver sin tidpunkt...Nä, nu är det bestämt tid att balansera upp tråden så det inte blir ett humleträsk! ?
Visa bilaga 412862
Jag gillar bäst-före "datumet":Burra Baladin, Birra da Divano, Xyauyù 2014, Riserva Teo Musso
Visa bilaga 412850
Visa bilaga 412853
Ingen kolsyra. Undras om det någonsin funnits någon???
Doftar och smakar som en fin chokladpralin med dessertvin. Intressant och väldigt gott!!!
Vad är detta för smarrigt?Blev dessert med, delad med grannen.
Visa bilaga 412725
Om den mängden papper kan kallas hamtrad, vill jag inte ens veta vad mängden öl jag har kallas... ?Jag skådar hamstrat toapapper i förrådet! ???
Låter extremt i stoutväg. Hur var den?Denna var.....annorlunda.. ?
Visa bilaga 412705
Den här var det. Hertige Janne! Frågan är när den bör klunkas...
Visa bilaga 412867
Det är denna.Vad är detta för smarrigt?
Samma här, godare än jag mindes den ? va några år sen sist jag drack den
Det blir en del från Systämets beställningssortiment, men mycket är från favoriten Glasbanken. |
Ah, bra tips, tack!
Det blir en del från Systämets beställningssortiment, men mycket är från favoriten Glasbanken.