Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Då sparar jag mina ett par år.
Köpte bara en av var sort pga priset.
Aldrig fel med en frisk weissbier?
Visa bilaga 450940
Vi håller på med ett ombyggnadsprojekt på vattenverket vi har på mitt jobb. En av leverantörens projektörer har ett microbryggeri. Han upptäckte att vårt vatten verkade ha mycket bra egenskaper för att brygga IPA, så han tog med sig några dunkar för att prova.
Resultatet blev utmärkt. ?Visa bilaga 450939
Både ja och nej. Bruksdammen, där vattnet kommer ifrån används till dricksvatten och industrivatten.Forsmark - samma damm som kylt kärnreaktor då eller? :)
Auch! Sved till i plåskan, tur det bara är jul en gång om året! ;)
Den där är ganska så spännande tycker jag. Härlig kokossmak men känns lite udda. ?
Ja, visst var det väl dig jag frågade ut om den? Håller med till fullo! :)Den där är ganska så spännande tycker jag. Härlig kokossmak men känns lite udda. ?
Kan bara hålla med. Bäst i Sverige just nu?
Ja, det är väldigt kul att de fått rejält fotfäste även på Systemet nu, och samtidigt fortsätter släppa helt nya ? Varit ett favoritbryggeri bra länge. Att även labben kommer från Nora gör inte saken sämre.
Skidbacke i bakgrunden?!!
Skidbacke i bakgrunden?!!
Känns som att jag behöver uppdatera mig en aning. Hade ingen aning som att det fanns möjligheter att åka skidor i Sverige så här års.Ja, Tänndalen.
Känns som att jag behöver uppdatera mig en aning. Hade ingen aning som att det fanns möjligheter att åka skidor i Sverige så här års.
Jag tror faktiskt det!Kan bara hålla med. Bäst i Sverige just nu?
Jag är tämligen nyinvigd. Testade min första Apex för ett par månader sedan. Just denna kan vara bland det bästa jag druckit i ölväg.Ja, det är väldigt kul att de fått rejält fotfäste även på Systemet nu, och samtidigt fortsätter släppa helt nya ? Varit ett favoritbryggeri bra länge. Att även labben kommer från Nora gör inte saken sämre.
Kul! Då har du mycket gott att prova. En del av deras bryggningar släpps bara begränsat, men många verkar de nu även hålla vid liv för längre släpp. Jag beställde precis deras absolut nyaste som släpptes via Glasbanken nu ikväll ?Ja, det är väldigt kul att de fått rejält fotfäste även på Systemet nu, och samtidigt fortsätter släppa helt nya ? Varit ett favoritbryggeri bra länge. Att även labben kommer från Nora gör inte saken sämre.