[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

Känns som att jag behöver uppdatera mig en aning. Hade ingen aning som att det fanns möjligheter att åka skidor i Sverige så här års.
Det går väl t.o.m. att åka så långt söderut som Vallåsen. Har läst på skidforum att de haft sitt konstsnöspår (sparad) öppet sedan ett par veckor tillbaka (fick dock stänga tillfälligt i veckan pga värmen).

Kul! Då har du mycket gott att prova. En del av deras bryggningar släpps bara begränsat, men många verkar de nu även hålla vid liv för längre släpp. Jag beställde precis deras absolut nyaste som släpptes via Glasbanken nu ikväll ?

Edit: hur fan blev det ett citat på mig själv... Det funkar bra. Ibland.
Satt precis och funderade vem du konverserade med, men om ni vill vara ensamma kan jag absolut ta ett steg tillbaka! ?

Det blir nog beställning från Glasbanken ikväll. Satt och kikade lite tidigare idag.

Det går väl t.o.m. att åka så långt söderut som Vallåsen. Har läst på skidforum att de haft sitt konstsnöspår (sparad) öppet sedan ett par veckor tillbaka (fick dock stänga tillfälligt i veckan pga värmen).
Tror inte det är sparad snö. De har sånnadär kylskåp de gör snö i.

För första gången på 40 år blev jag sugen på Guinness, Tegnell säger ju att vi inte får gå på AW så jag köpte på burk. Det gick väl an, men inte var det som på fat...

0C2FF6C1-A032-48EB-927E-9BFC4C5A8736.jpeg

Jag drack dom i den ordningen så jag skulle avsluta med den jag trodde var godast, skulle valt tvärtom ?
Nåväl, porten (överst) var riktigt bra, hallon (mitten) har potential men jag föredrar betydligt fylligare stouts, sist Möllys som bara var tråkig, för 50:- förväntar jag mig mycket mer.
A81F1EC4-698F-4E55-B55F-4C2E3903EE82.jpeg

03536551-B2A0-475B-9E90-2E67434F9609.jpeg
6045B16D-FB4B-4895-ACF5-343E1A84D6F5.jpeg

Youngs Chocolate Stout (resten som inte gick i chiligrytan), Gulden Draak Brewmasters Ed 2019 i väntan på grytan, Pilsner Urquell och Spendrups Gold till och efter maten.

Tycker det passar bättre med lager än vin till chiligrytan, men var och en väljer det den tycker.
Fördelen med långkok är att det hanns med en timme på trainern också under tiden det puttrade.

Tillbaka
Topp