Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pils och biljard kan livet bli bättre?
Oppigårds brukar ha goda julöl. Det brukar gå ner minst en tomte och en nisse varje jul för mig.Vet faktiskt inte varför jag inte köpt Oppigårds mer än någon enstaka gång tidigare. Båda var riktigt bra!
öl!? Nu är det grogg!!
Alltså den där är bra, men smakar den så mycket bättre som den kostar jämfört med konkurenterna i genren?
Alltså den där är bra, men smakar den så mycket bättre som den kostar jämfört med konkurenterna i genren?
Nu har jag blivit skadad av alla dyra inköp av öl så allt under 40:- känns billigt ;). Men tycker nog att Omnipollos Nebuchadnezzar är godare och billigare.Alltså den där är bra, men smakar den så mycket bättre som den kostar jämfört med konkurenterna i genren?
Kan nog tycka att jag druckit likvärdiga för strax under 25 spänn, men det är såklart också en smakfråga.Nu har jag blivit skadad av alla dyra inköp av öl så allt under 40:- känns billigt ;). Men tycker nog att Omnipollos Nebuchadnezzar är godare och billigare.
Skål!En stillsam skål ikväll. För den allra störste, genom alla tider. Dieu est mort.
Visa bilaga 455377
Riktigt bra. Är som att sänka en halv vinare! :) Verkar tyvärr vara tomt på hyllorna här nuTung och god, tack Björn.Visa bilaga 455543 start på helgen:
Ang Rauchbier-diskussionen häromdagen, den här var det iaf röksmak i. Peter Orest måste vara Sveriges bästa bryggmästare! Bara riktigt goda öl, och alltid bryggda enl Bayerisches Reinheitsgebot!
Visa bilaga 442993