Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Vad skulle du annars haft den till? Maten?Rätt bra juice, men kanske egentligen för tuff som matlagningsöl.
Visa bilaga 537695
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad skulle du annars haft den till? Maten?Rätt bra juice, men kanske egentligen för tuff som matlagningsöl.
Visa bilaga 537695
Högst vilseledande namn. Session trappist borde den hetaSvara mig själv. Trodde jag köpte en trippel men nä, det är en trappist extra. Inte lika god som en trippel
Bra? Fyllig?
Kan bara hålla med, extremt bra ?Smasken värre!!!
Jag är så dålig på stouts men tyckte den var god, mer lättdrucket än förväntat. Mild lakritssmak. Men jag saknar vettiga referensramar och är nog inte rätt man att svara faktiskt.Bra? Fyllig?
Var den bra?
Den var god ?Var den bra?
När man vill må python? ;)Den första var bra. Hade förberett mig på överdriven vaniljsmak typ flytande Kåvepenin passerandes svullna halsmandlar på den tiden man inte ens hade framdämpare och en MTB hette GT eller Cannondale, men bara en vanlig bra porter. Den andra; fick läsa på etiketten för att se om tanken var någon tillsatt smak, men nej. Den var bara konstig och dålig.
Visa bilaga 539855Visa bilaga 539856
Skånsk pilsner var bra. Förstås! (Men det är ju en pilsner.)Ingen än.
Men shoppade lite till ”källaren” och lite till hockeyn.
Trots god direkt så lagras den bra
Har köpt den några år till "banken" ?