jarek996
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Smakar det lite ÖL också??? ?Espresso. Bränd beska. Mild sötma.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Smakar det lite ÖL också??? ?Espresso. Bränd beska. Mild sötma.
Man kan tro(!) det. :)Är du djupt troende person?
Quad från Qotland...
Det där är ju tre men jag hade ju en trampbil också. :)Du gillar att köra QUAD sen barndomen!!!
Jodå, fast en porter smakar ju öl på ett annat sätt än en pilsner.Smakar det lite ÖL också??? ?
Sällan går så lång ner (till PORTER). Mina mörkaste stunder med öl är någonstans vid KELLERBIER ?Jodå, fast en porter smakar ju öl på ett annat sätt än en pilsner.
Kameran ljuger, den är mer lila. Ja, det är deras trippel, tråkigt att den inte finns på bolaget längre. :/Den rosa, är det Rochefort trippel?
Din? Ja ska till Berlin på fredag! MIN är räddadHelgen är räddad!
För det mesta gör de mig mest besviken, alldeles för mesiga, men den där är rättså OK ändå.Gotlänningarna har aldrig gjort mig besviken.Visa bilaga 681137
Jag har också sett det nån gång. Du frågade inte om du kunde få rabatt? ?
Nu rasade min världsbild ihop. Gotlands bryggeri från storpotäten i Grängesberg... ?För det mesta gör de mig mest besviken, alldeles för mesiga, men den där är rättså OK ändå.
Gotland, BTW, de flesta av deras öl bryggs i Grängesberg, som alla andra från Spendrups.
Vad jag hört är det ju ett litet "experiment"-bryggeri på Gotland där de testar att brygga olika öl, gissar att det som sedan blir poppis och produceras i större mängder tillverkas i de större bryggerierna.Nu rasade min världsbild ihop. Gotlands bryggeri från storpotäten i Grängesberg... ?
..säg inte att samma sak gäller Oppigårds (de är ju redan i Dalarna iofs).
Det finns ju många varianter i Bulldog-serien, jag har nog inte smakat allihop, men jag har tyckt bra om dem jag provat, inklusive Wisby stout.
Oh! Sparat eller hittat på bolaget fortfarande?Aaah, tysk kvalitet ?
Visa bilaga 681323
Köpte ett par extra i höstas!Oh! Sparat eller hittat på bolaget fortfarande?
Smartypants! ;)Köpte ett par extra i höstas!
Köp med dig denna, inte stark men jäkligt go. En polsk delikatess och går under namnet polsk champagne. ?
Köp även de 2 till vänster om ölen ovan, också väldigt trevliga!Köp med dig denna, inte stark men jäkligt go. En polsk delikatess och går under namnet öl champagne. Visa bilaga 681458Visa bilaga 681457
Nä Oppigårds är sig själva och bryggs i Ingvaldsbenning.Nu rasade min världsbild ihop. Gotlands bryggeri från storpotäten i Grängesberg... ?
..säg inte att samma sak gäller Oppigårds (de är ju redan i Dalarna iofs).
Det finns ju många varianter i Bulldog-serien, jag har nog inte smakat allihop, men jag har tyckt bra om dem jag provat, inklusive Wisby stout.