Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du menar TATRA på bilden, då är det polsk pissölHar tyvärr ej bild. Men självklart börjar man lördags kvällen med en Tjeckisk, ljus "TATRA"!
Klassiskt fylleköp?Dansk öl? Är du sjuk?
Men vafaaan, ska du posta såna där i några veckor framåt nu så man ska behöva sitta här o dregla..,
Några veckor? Det såg bara ut som han hade två backar.Men vafaaan, ska du posta såna där i några veckor framåt nu så man ska behöva sitta här o dregla..,
Fanns den i butik? Drygt att den har kollikrav på 24st...Gott med lite choklad. Visa bilaga 732690
Vet du att den inte kommer eller vad?Av någon anledning dyker inte Gouden Carolus Imperial Dark upp på systemet som den brukar.
Var skall man beställa ifrån från utlandet för bästa pris?
Står som slut på lager, man kan alltid klicka i att man får ett mail när den är åter på lager.Vet du att den inte kommer eller vad?
Jag skrev till kundtjänst och frågade om årets fatlagrade Chimay och fick ett negativt svar. Veckan därpå dök den upp i kommande släpp. Och själva släppdagen så fanns den inte i min butik - enligt webbsaldot - så jag slängde iväg en beställning. När jag hämtade den veckan därpå, vid utlämningsstationen bredvid TS-hyllan, så stod det något tiotal flaskor på hyllan. De stod förmodligen där redan på släppdagen.
Så utan att med 100 % säkerhet _veta_ att den inte kommer så skulle jag vänta lite till. Det är ju bara oktober.
Har också gjort det. Kanske man kan kolla m Galatea som tog in den förra året.Står som slut på lager, man kan alltid klicka i att man får ett mail när den är åter på lager.
Det är 2023. Innevarande års brukar släppas i september/oktober. Systemet har inget svar på varför den inte kommit. Drar en fråga till Galatea.Står som slut på lager, man kan alltid klicka i att man får ett mail när den är åter på lager.
Bra idé! Återkom när du har fått svar.Det är 2023. Innevarande års brukar släppas i september/oktober. Systemet har inget svar på varför den inte kommit. Drar en fråga till Galatea.