Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var i Norge är detta?Om man zoomar väldigt noga ser man den årliga julestjernen. Puttrade på i ganska maklig takt.
Visa bilaga 597975
Tromsø. Fjällen man ser ligger på Kvaløya, strax utanför Tromsø.Var i Norge är detta?
De utgår väl från Såtenäs och vill snåla lite på bränslet så här i kristider.Är ju skandal att det flygs Gripen på sillstryparsidan av landet men inte här på fina sidan.
Härlig vy!Om man zoomar väldigt noga ser man den årliga julestjernen. Puttrade på i ganska maklig takt.
Visa bilaga 597975
Utsikten från kontoret. Går inte av för hackor… men det är ju mörkt mest hela tiden, så ser inte så mycket av den.Härlig vy!
Det var inte att du var hungrig så det var din egen mage du hörde då?Var ute på lunchen faktiskt och hörde Hercules, men såg dem aldrig :(
haha, nejdå, hade nästan ätit klart. Vi satt och åt och hörde ett mullrande en bit ifrån vid precis rätt klockslag. Men det var nog skog ivägen, de gick inte direkt ovanför huvudet precis, de låter rätt mycket.Det var inte att du var hungrig så det var din egen mage du hörde då?
Tog en stund men jag får det till Ekelundsgatan/Kyrkogatan, stämmer det? ?
Jag såg dem från en halkig bergsknalle strax hitom lyftkranen på bilden. Var en av tre som tagit sig dit. En annan var en äldre dam som berättade för oss att hon var på samma ställe en kväll 1957 tillsammans med hundratals andra. Den gången fick de se Sputnik röra sig som en liten ljusprick över himlen. Det var stort.
Tog en stund men jag får det till Ekelundsgatan/Kyrkogatan, stämmer det? ?
Det där är ingen information som ska spridas varken här eller någon annanstans.Raderat.
Får titta i kvällsblaskorna istället för det står ju där oxå…Det där är ingen information som ska spridas varken här eller någon annanstans.
Nej, brukar bara vara SK60 som kör med transponder och som jag sett på flightradar. Har aldrig nånsin sett de gripar som startar fr Ärna då och då.Nu har jag inte koll alls, typ noll koll, men syns inte gripenplanen på flightradar när de flyger runt över stan?
Precis så. Aldrig sett en grip med transponder igång. Och syns de inte där, så skriver man inte om det.Nej, brukar bara vara SK60 som kör med transponder och som jag sett på flightradar. Har aldrig nånsin sett de gripar som startar fr Ärna då och då.
Raderat.
Ingen får berättaHade piloterna röda eller blå armbindlar?
GulblåHade piloterna röda eller blå armbindlar?
Jag vet inte vart det var på väg men när jag skrev så var de i Norrköping eller Gävle eller Västerås för ni vet väl att de flyger ganska snabbt va….Jo fast man sitter inte och postar på nätet vad man ser i realtid bara för att det är övning.
Det handlar inte om det. Det handlar om att man inte ska sprida information om vad FM håller på med. Oavsett om det flyger, rullar eller flyter.Jag vet inte vart det var på väg men när jag skrev så var de i Norrköping eller Gävle eller Västerås för ni vet väl att de flyger ganska snabbt va….
Det handlar inte om det. Det handlar om att man inte ska sprida information om vad FM håller på med. Oavsett om det flyger, rullar eller flyter.
Vad menar du?Vilka representerar du?