[OT] Visa dina husdjur

[OT] Visa dina husdjur
Den här kompisen har gjort mig sällskap till middagen hela veckan.
Den mumsar fikon medans jag idag grilla fläskkarré.

Bilagor

• IMG_8214.webp
    IMG_8214.webp
    158.8 KB · Besök: 141
[OT] Visa dina husdjur
Många hundar gillar när det fläktar och går lite lagom fart. Märkte att min hund gärna ville åka i korgen på äldre dar. Så tänkte fixa en större låda hon kunde ligga och sitta i. Tyvärr hann hon aldrig uppleva det.

Bilagor

• IMG_2099.webp
    IMG_2099.webp
    230 KB · Besök: 32
[OT] Visa dina husdjur
här en vildkatt trodde jag som jag släppte in om kvällar och ut på morgnar ur trapphuse i komplexet , inte någon mat/vatten skål å ingenting så jag började ställa ut sånt i några veckor å så en dag så Hängde Oliver med in till mig å levde i några veckor . då tog jag kontakt med katthemmen i oskarshamn&kalmar å rådfrågade för den var väldigt tillgiven och mysig så den måst nog ägas utav någon ? de bad om lov om att lägga ut en tråd på facebook om just katten Oliver å vips en dag så ringer det några polacker å säger att det är dens katt jaha sa jag å de kom å hämta Oliver . det tog inte ens ett dygn så hade de slängt ut katten igen å den var bakom min dörr pånytt å så fortgick det i några veckor , gjorde en anmälan via länstyrelsen om de deär polackerna . Kommer sakna den Lille i Soffan .

Djur är Mysiga de är Ärliga utan Skitsnack ! .

Bilagor

• Oliver.webp
    Oliver.webp
    829.2 KB · Besök: 8
Tillbaka
Topp