Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där gör ju inte ont!
Den där var ju inte gjord för 20 år sen...Visa bilaga 528915
Tillbaka till ursprunget. Var gott för 20+ år sedan. Gott nu.
Nä, men blev intruducerad till den av en av gubbarna som fick in den i sverige. 1997-1998 bör det ha varit.Den där var ju inte gjord för 20 år sen...
Jo, eg fattade jag ju, men kunde ju bara inte låta bli ett sånt smashläge när det står 16 så klart och tydligt på flaskan ?Nä, men blev intruducerad till den av en av gubbarna som fick in den i sverige. 1997-1998 bör det ha varit.
Den där är bra, den bästa svenska whisky jag testat.Nu har jag hittat en ny favorit, High Coast Berg! 50%, lagrad på Sherry-fat så den smakar inte riktigt typisk whisky utan det är ett stänk av Sherry (fast jag tycker det smakar mer som mörk rom iofs, men då är jag ingen Sherry-drickare heller). Ruskigt god!
Visa bilaga 539342
Buffalo trace 45%, Four roses small batch, Bulleit, Knob creek small batchVisa bilaga 541949
1 av varje låter braDet står mellan Bunnahabhain och Laphroaig. ?
HEEELT olika saker. ?
Det var banne mig en stadig virre du spillt upp ?Innis & gunn Laphroaig-edition i ölglaset.
Lite äkta vara i det lilla glaset för den riktiga Islaykänslan.
Visa bilaga 552755
Cadenhead-flaskan har jag varit sugen på att beställa, är den bra?Mitt förvärv från den senaste webblanseringen.
Visa bilaga 561885
Har inte hunnit prova den än... ?Cadenhead-flaskan har jag varit sugen på att beställa, är den bra?
Den ser stor ut, men det är inte mer än ca 4 cl., men det är å andra sidan fullt tillräckligt för en stunds njutning.Det var banne mig en stadig virre du spillt upp ?