Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut ! Det var därför som jag inte fick någon allvarlig Corona...Jag inbillar mig att lite starksprit av valfri sort kan hjälpa lite om man dricker det på kvällen. Borde ju kunna rensa lite bakterier inför natten.
När jag fick covid så tog jag ett par rejäla wirrar....Varför chansa? Det KAN ju hjälpa? ;)
Det känns bra en stund, bra whisky har en alkoholhalt över 46% (eller mer) och bedövar halsen på ett behagligt sätt ett tag.Funkar Whisky-drinkar mot halsont? Eller är det en rejäl strejt whiskypinne som gäller?
Eller är det bara båg att starksprit hjälper mot halsont?
Hade halsont nyligen men kom mig aldrig för att prova. Men nästa gång - är det värt?
Kommer inte ihåg var jag hörde det, men jag la följande på minnet:Funkar Whisky-drinkar mot halsont? Eller är det en rejäl strejt whiskypinne som gäller?
Eller är det bara båg att starksprit hjälper mot halsont?
Hade halsont nyligen men kom mig aldrig för att prova. Men nästa gång - är det värt?
Jag hade lätt tagit Highland Park cask strenght men den får du allt ha några droppas vatten i (och räcker därmed längre).Whisky | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Vilken av dessa småflaskor skulle ni välja?
Ska tas med som reseproviant. Jag gillar inte för rökig men det ska inte kännas för tunt heller
Det blev en classic selection Mackmyra. Har velat testa lite mer av dessa.Jag hade lätt tagit Highland Park cask strenght men den får du allt ha några droppas vatten i (och räcker därmed längre).
3-4000kr whisky?Förvärvet från det senaste webbsläppet.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska prova den direkt eller om jag ska spara till något speciellt tillfälle...
Visa bilaga 659866
Jepp. 3000 pix (eller 2999 för att vara exakt).3-4000kr whisky?
Spara en sample åtminstone. Jag har en för varje flaska jag köper ?Jepp. 3000 pix (eller 2999 för att vara exakt).
Jag samlar på Ardbeg. Vanligtvis köper jag 2 och sparar en och smakar på den andra, men den här köpte jag bara en av.
Har du provat den än? Såg ju väldigt intressant ut den där (älskar också Ardbeg)Jepp. 3000 pix (eller 2999 för att vara exakt).
Jag samlar på Ardbeg. Vanligtvis köper jag 2 och sparar en och smakar på den andra, men den här köpte jag bara en av.
...hur som helst, jag tänkte jag skulle prova en icke-rökig! Såg en Dokumentär om Speyside så det råkade bli en Tamnavulin sist, rätt ok faktiskt
Visa bilaga 661201
Inte än. Sparar på den ett tag till.Har du provat den än? Såg ju väldigt intressant ut den där (älskar också Ardbeg)
Ja, lite blaskig var den. Försökte hitta nån starkare men det fanns inte ?Tamnavulin gör fin whisky, men det vattnar ner den lite i mesta laget för min smak.
Ja, lite blaskig var den. Försökte hitta nån starkare men det fanns inte ?