Jag måste faktiskt tillägga:
Jag har ett flertal gånger FÅTT cykeldelar av folk på happy som ser vad jag pysslar med i trådarna (jag har alltid gillat att reparera gamla trasiga saker, eller återställa gamla hojar till bra skick). Någon gång har folk tagit sig tiden att packa in och SKICKA saker till mig. Det är faktiskt väldigt stort. Många här är så bra på att pruta att de prutar på sina egna grejer, det är liksom att dra det till 11. (populärkulturell referens)
Likadant gör jag när jag upptäcker att det är någon som pysslar med samma saker. Det kostar ibland två tre gånger mer att restaurera en gammal hoj än vad den någonsin blir värd när man sedan skall sälja den som "begagnad".. Men det är kul. Många verkar gilla att följa trådar där folk bygger upp/om cyklar också.
Seså folkens, posta nu en bild på er 4X/AM/DH i bildtråden :)
Halloj, så här gick det till : 1. Blev avundsjuk på visa din cx-tråden 2. Har sjukt tråkigt på jobbet 3. Testar en AM/FR-hoj nu och bygger samtidigt en egen luftdämpad lättviktare 4. Sugen på inspiration Sååå - Langa bilder på din AM/FR/4X/lekmaskin i den här tråden, så får vi alla se hur man...
happyride.se