Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför den fula nunan?Inte jämfört med all annan skit som annonseras ut här till fantasipriser
Absolut prisvärd hoj jag borde veta detta efter antalet hojjar jag ägt och sålt, ge er på dom som försöker mångla ut föråldrade fälgbromshojjar till rövarpriser och ta gärna åt er själva om så är falletVarför den fula nunan?
Det hade väl räckt med den andra bilden på den överprissatta kinahojen?
Ödmjuka. Jag glömde ödmjuka...Jag får köpt två av mina tre senaste hojar här på K&S. Jag tycker det är så trevligt med glada, vältaliga och trevliga säljare. ?
Trenden på dyra hojar verkar ha vänt rött bra. Det finns ju hur många som helst och priserna ska ju sjunka därefter.
Den här är ju annars en klassiker. Ändå prissänkt! https://happyride.se/annonser/dura-ace-9001-saljes-komplett-med-cykel.172421/ @Skogling ? fast vad får man för nytt för 15...
Faktiskt måste jag ta Schäfer lite i försvar, han har genom åren haft många fina vettigt prissatta hojar ute på K&S. Vad Exploron har jag ingen åsikt. Tycker dem bommat helt på det estetiska så för min del hade den inte kittlat ens för rövarpris. Sen tycker jag att den och Open dyker upp i parti och minut på K&S och då undrar man ju också varför alla ska sälja när det i grunden är en dyr cykel som knappast säljer i jättevolymer.
Absolut prisvärd hoj jag borde veta detta efter antalet hojjar jag ägt och sålt, ge er på dom som försöker mångla ut föråldrade fälgbromshojjar till rövarpriser och ta gärna åt er själva om så är fallet
Tack! anledningen att jag säljer är att jag flyttar till varmare breddgrader där det finns cyklar i garaget,Faktiskt måste jag ta Schäfer lite i försvar, han har genom åren haft många fina vettigt prissatta hojar ute på K&S. Vad Exploron har jag ingen åsikt. Tycker dem bommat helt på det estetiska så för min del hade den inte kittlat ens för rövarpris. Sen tycker jag att den och Open dyker upp i parti och minut på K&S och då undrar man ju också varför alla ska sälja när det i grunden är en dyr cykel som knappast säljer i jättevolymer.
Jag kikade igen, men den är fortfarande i medium, och inte svart... ?Du kan få den för 14 om du vill.
Nej, det är nog inget större fel på prissättningen. Det håller jag med om.Faktiskt måste jag ta Schäfer lite i försvar, han har genom åren haft många fina vettigt prissatta hojar ute på K&S. Vad Exploron har jag ingen åsikt. Tycker dem bommat helt på det estetiska så för min del hade den inte kittlat ens för rövarpris. Sen tycker jag att den och Open dyker upp i parti och minut på K&S och då undrar man ju också varför alla ska sälja när det i grunden är en dyr cykel som knappast säljer i jättevolymer.
Sjukt prisvärt. Synd att jag redan har ett antal liknande cyklar. Sugen annars då jag gillar utseendet...Passar på att sänka min Emonda till 12 då. God Jul! ?
Fin hoj skogling! Är slitdelarna ok borde du få 12k rimligt snart även om fälgbromsar inte lockar lika många som skivbromsar. Även bortåt 15k är kanske inte omöjligt, men då kan det nog ta tid att få den såld.
Jag är ju inte någon slarver precis. ?![]()
![]()
Du få 10 osett om det är rätt storlek!Passar på att sänka min Emonda till 12 då. God Jul! ?
storlek?12 med storlek.
Det beror, som alltid, även på tid på året det annonseras utDe som ligger rätt i pris säljs, det som ligger för högt i pris ligger kvar osålt.
Trainercykel?Fan nu blev jag sugen på Skoglings Emonda....ingen aning vad jag ska ha den till dock....?
Tror iallafall det är lättare att sälja cykeln med de enklare hjulen och finhjulen separat.Så man kan diskutera om det är överprissatt egentligen för vad man får - kanske hade happymobben varit gladare om man gjort som vissa gör sätter ett lågt pris för att sedan skriva att varenda pinal på cykeln kostar extra.
Spraymålade platåskor? Jag är ingen hippie, jag har bara inte orkat klippa mig på länge. ??Köp platåskor och en sprayburk? ?
Ca 44 k om du köper delarna och bygger en motsvarande.
Det är ju bara entreprenörer som orkar stycka en cykel för att få den såld, men du har rätt (typ). Vi får se om den blir såld för nuvarande pris.Exploro med Force AXS har listpris på runt 65.000 kr och utan effektmätare vad jag kan se
Zipp 303 Disc ligger väl på runt 10-11 k + tubeless däck
Stans CB7 kolfibehjul hamnar väl på nåt liknande
650 hjul som det inte står så mycket mer om är några tusingar extra
Oklart om det sitter skivor på alla hjulen, är ju lite pengar det med.
Så man kan diskutera om det är överprissatt egentligen för vad man får - kanske hade happymobben varit gladare om man gjort som vissa gör sätter ett lågt pris för att sedan skriva att varenda pinal på cykeln kostar extra.
Ramset 18.000
Forxe AXs gruppmed effektmätare 16.000
Zipp 303 disc med däck 8.000
Stans CB7 med däck 6.500
Fucrum 650b med däck 3.500
Ceramic speed lager xxxx
Det blir ju rätt nära vad TS lagt ut allt för, och tittar man så här ser det rätt rimligt ut kan jag tycka.