Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det som varit tråkigt tidigare år är att ingen försäljning fått existera på Två hjul mässans cykelavdelning! Konstigt. Brukar själv jobba på båtmässan och där är det BIG business med bra mässerbjudanden. Undra varför?
Självklart ska jag försöka masa mig dit...
Pratade med en åf, och han påstod att
det hade förekommit försäljning förrut
men långfingrade besökare satte stopp
för det... :(
Jo, fast grejjen är att den är ju hela tio dagar så jag borde nog hinna med båda. Det kommer med all säkerhet bli en fullspäckad vecka den 23/1-2/1 utan någon cykling alls.
Zeb: LOL, nej det funkar nog inte att gå som familj, men gruppbiljetter borde gå att lösa. Om jag har förstått hemsidan rätt kostar en grupp biljett (borde vara per pers) 100 kr om man är minst 10 pers.
Vad säger ni Happyiter, kan vi få ihop 10 pers som ska gå på mässan på Fredag kväll?
Jag kör den snålaste varianten och kommer in med presskort - tack för det pressansvarig på stockholmsmässan!
Som det ser ut nu så kommer jag gå på torsdagen eftersom jag är ledig från jobbet hela dan då. Dessutom lär det vara lugnare på pressdagen.
Det verkar som att jag kan ha en riktig kamera (Nikon D1) att fotografera med när jag är på mässan så förhoppningsvis blir det ett rejält bildreportage också!
Vet inte hur mycket av de roliga arrangemangen som äger rum även på torsdagen tyvärr, vill ju gärna kika lite på 4X, bmx och trialen också.
Jomper: Ska också dit på pressvisningen torsdag och rapportera på bästa Åsne-vis. Vi kommer säkert att springa på varandra. Det brukar ju vara en liten (skittråkig) presskonferens först. Gratis frukost, har jag för mig.