På två hjul 22-25 jan

På två hjul 22-25 jan
Det som varit tråkigt tidigare år är att ingen försäljning fått existera på Två hjul mässans cykelavdelning! Konstigt. Brukar själv jobba på båtmässan och där är det BIG business med bra mässerbjudanden. Undra varför?

/En som jobbar den helgen

På två hjul 22-25 jan
Jag kommer vara där. Vet inte vilken dag ännu dock.

Har ansökt om pressackreditering så kan jag kika runt utan att behöva trängas så mycket kanske.. :-)

På två hjul 22-25 jan
Jag klurar på att åka dit, lite cykeldregel och en hel dax vandrande bland montrar skadar ju aldrig.... så mycket

Eftersom man är i behov av att köpa ny racer så är ju kluringar och spanande på cykelmässan även ett bra förberedande.

c u there

På två hjul 22-25 jan
Självklart ska jag försöka masa mig dit...
Pratade med en åf, och han påstod att
det hade förekommit försäljning förrut
men långfingrade besökare satte stopp
för det... :(

På två hjul 22-25 jan
Jo, något slags reportage är väl tanken att det ska bli.

/jonas - har inte hört något om pressackreditering ännu dock

På två hjul 22-25 jan
Jo, fast grejjen är att den är ju hela tio dagar så jag borde nog hinna med båda. Det kommer med all säkerhet bli en fullspäckad vecka den 23/1-2/1 utan någon cykling alls.

På två hjul 22-25 jan
Jaa, fredag verkar vara dagen som de flesta här iaf ska gå...
Bara alla har happytröjor, så att vi kan springa runt och göra reklam för happy! =)

På två hjul 22-25 jan
Zeb: LOL, nej det funkar nog inte att gå som familj, men gruppbiljetter borde gå att lösa. Om jag har förstått hemsidan rätt kostar en grupp biljett (borde vara per pers) 100 kr om man är minst 10 pers.

Vad säger ni Happyiter, kan vi få ihop 10 pers som ska gå på mässan på Fredag kväll?

På två hjul 22-25 jan
Japp, här ska snålas! Jag kommer loss vid 18-tiden. Blir vi inte 10 st så kan vi påstå att vi har registrerat partnerskap och köpa familjebiljetter.

På två hjul 22-25 jan
Jag kör den snålaste varianten och kommer in med presskort - tack för det pressansvarig på stockholmsmässan!

Som det ser ut nu så kommer jag gå på torsdagen eftersom jag är ledig från jobbet hela dan då. Dessutom lär det vara lugnare på pressdagen.

Det verkar som att jag kan ha en riktig kamera (Nikon D1) att fotografera med när jag är på mässan så förhoppningsvis blir det ett rejält bildreportage också!

Vet inte hur mycket av de roliga arrangemangen som äger rum även på torsdagen tyvärr, vill ju gärna kika lite på 4X, bmx och trialen också.

Så jag kanske dyker in även nån annan dag.

På två hjul 22-25 jan
Hmm... det verkar inte vara många som ska gå lördag... Ja, det blir till att knata runt själv och plåta verkar det som.

Känner någon sig riktigt ensammen förutom mig.. så.. säg till... alltid roligare att kommentera prylar om man har någon med sig!

På två hjul 22-25 jan
Jomper: Ska också dit på pressvisningen torsdag och rapportera på bästa Åsne-vis. Vi kommer säkert att springa på varandra. Det brukar ju vara en liten (skittråkig) presskonferens först. Gratis frukost, har jag för mig.

oj, det var länge sen jag skrev nåt....

Tillbaka
Topp