Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklar du lika snabbt som du kör bilen så är minimum tiden i fara. 43.36 tror jag?bigmollo sa:Jag blev blixtrad två gånger på 20 minuter av fartkameror på autobahn. Känner mig lite kränkt.
bigmollo sa:Jag blev blixtrad två gånger på 20 minuter av fartkameror på autobahn. Känner mig lite kränkt.
Dörren? Nä, jag tror de folierar porslinet. Invändigt.bigmollo sa:Så var det nog. Räknar med att de har tapetserat toalettdörren i deras hastighetsövervakningskontor med mitt porträtt.
bigmollo sa:KBCK är på plats.
Måste varit ett hafsverk för den ser väldigt öppen ut. ;-)Havoc 5 sa:bigmollo sa:KBCK är på plats.
Haha, den där baren stängde jag igår.
Havoc 5 sa:bigmollo sa:KBCK är på plats.
Haha, den där baren stängde jag igår.
Lovar att försöka direktrapportera från Louedac så långt det går. Ska cykla in på banan imorgon från Quedillac (startar i Rennes) och tillbringa ett par dygn vid bagdroppen. Hoppas på att möta några intressanta ansikten där på väg ut mot Brest.Fjärdebrunn sa:Fan nu svider min DNS lite. Får dämpa det med fransk rödvin.
Lycka till!
Jäkla surt men tur att det ändå gick rätt skapligt med dig trots kramning av bilFjärdebrunn sa:Fan nu svider min DNS lite. Får dämpa det med fransk rödvin.
Lycka till!
bigmollo sa:KBCK är på plats.
JLarsson sa:bigmollo sa:KBCK är på plats.
Det där är INTE Asian Grill!
welovewei sa:Nu Holland :D
32 kg? Kör du elcykel? ;-)NotReallyGunde sa:Hela kostcirkeln på Arlanda. Cykelväskan var för tung tyckte inchekningsdisken varvid det vart 2 tekefonsamtal gransking av SAS hemsida. Men de fick ge sig. 32 kg cykelväskan incheckad
Nej, men så kör jag inte PBP heller!NotReallyGunde sa:Har inte ni också elmotor ?
Det är väl iofs bara cykelkontroll idag, starten går imorrn. Så han hinner förhoppningsvis byta brallor.ghia64 sa:Stenhård gubbe som kör i jeans!!! :-)